تاریخ انتشار: 1402/04/06 19:07
کد خبر: 3690

درخواست دادگاه از لاپورتا: جعبه‌های قرمز را تحویل بده!

قاضی دادگاه پرونده نگریرا از خوان لاپورتا، رئیس بارسا، خواست جعبه‌هایی که در یک کنفرانس مطبوعاتی مدعی شده بود حاوی مدارک بی‌گناهی بارسا هستند را به دادگاه ارائه دهد.
درخواست دادگاه از لاپورتا: جعبه‌های قرمز را تحویل بده!

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در بحبوحه بحران پرونده نگریرا در ماه آوریل در یک کنفرانس مطبوعاتی مقابل خبرنگاران قرار گرفت تا از باشگاهش دفاع کند. لاپورتا با خود چند جعبه قرمزرنگ را به سالن نشست آورد و گفت این جعبه‌ها شامل 629 گزارش مکتوب و 43 سی‌دی است که بی‌گناهی بارسلونا را در این پرونده ثابت می‌کند.

به گزارش ال‌کنفیدنسیال، دادگاه بررسی پرونده نگریرا امروز از لاپورتا خواسته است محتوای آن جعبه‌ها را به دادگاه ارائه کند. لاپورتا در نشست خبری خود در روز 17 آوریل علاوه بر محتوای جعبه‌های قرمزرنگ به 4 گزارش مکتوب دیگر هم اشاره کرده بود. دادگاه همچنین خواهان این شده که موسسه‌ای که بارسا برای تهیه گزارش‌ها استخدام کرده معرفی شود تا نحوه تنظیم آنها مورد بررسی قرار بگیرد.

1891807

این روزنامه اسپانیایی همچنین اعلام کرد قاضی از فدراسیون فوتبال اسپانیا خواسته است فهرست کلیه داوران لیگ دسته‌یک و دسته دوی این کشور از سال 2010 تا امروز به دادگاه ارسال شود. یکی دیگر از روندهایی که دادگاه بررسی پرونده در پیش گرفته بررسی دقیق و گسترده اطلاعات مالی و اقتصادی نگریرا و خانواده‌اش است.

این گزارش زمانی مطرح می‌شود که همین امروز اعلام شد قاضی دادگاه شماره 1 بارسلون درخواست بارسا برای حضور در روند بررسی پرونده به عنوان زیان‌دیده را رد کرده است.

1891806

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzpy4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



4 باشگاه خواهان جذب هافبک بارسلونا