تاریخ انتشار: 1395/06/31 12:23
کد خبر: 260242

گسترش فولاد- فولاد خوزستان/ نبرد فولادین!

گسترش فولاد- فولاد خوزستان/ نبرد فولادین!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیمهای گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان چهارشنبه در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:15 در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

 

گسترش فولاد

گسترش فولاد، قعرنشین فعلی لیگ برتر فوتبال ایران با چهار مساوی و دو شکست، تنها چهار امتیاز از شش بازی کسب کرده و هنوز طعم برد را نچشیده است. آبی های شهر تبریز در حالی در قعر جدول جا خوش کرده اند که مهره های حاضر در ترکیب شان هر کدام یک ستاره تمام عیار می باشند. فراز کمالوند سرمربی این تیم که از وضعیت تیمش به سطوح آمده و حد نهایی بدشانسی را گریبان گیر تیمش می داند، این هفته تیمش را باید به مصاف فولادی ببرد که وضعیتی مشابه با این تیم دارد و این می تواند کار را سخت کند چرا که تیم حریف هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد و معمولا چنین حریف هایی بسیار خطرناک هستند.

فولاد

شاگردان نعیم سعداوی در  تیم فولاد خوزستان از شش بازی ابتدایی خود در لیگ شانزدهم صاحب 1 برد، 3 مساوی و 2 باخت شده و با 6 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند. وضعیت تیم فولاد نیز همانند حریف فردایش چندان مساعد نیست، تنها تفاوت فولاد با گسترش فولاد، تک بردی است که این تیم کسب کرده است و همین موضوع آنها را چهار پله بالاتر قرار داده است. بدون شک فردا فولاد برای نباختن به میدان خواهد آمد و نیم نگاهی هم به برد خواهد داشت چرا که گسترش فولاد این روزها پتانسیل شکست مقابل هر تیمی را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryllw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو در چهارمین دربی/ روز واقعه برای منصوریان