تاریخ انتشار: 1396/02/14 15:06
کد خبر: 212966

عابر بانکی که در شادی ها شریک پرسپولیس نیست!

عابر بانک پرسپولیسی ها که همیشه در بدترین شرایط مشکلات اقتصادی را حل می کرد، در شادی آنها شریک نیست.
عابر بانکی که در شادی ها شریک پرسپولیس نیست!

چند روز پیش خبری در مورد آزادی حسین هدایتی از بازداشت منتشر و بلافاصله تکذیب شد. به این ترتیب ظاهرا چهره اقتصادی مشهور فوتبال ایران همچنان در بند است و به همین دلیل اثری از او در این فضا نمی‌بینیم.

 

مسلما یکی از تلخ‌ترین وجوه زندانی بودن هدایتی در این ایام این است که او نتوانست بعد از سال‌ها شاهد قهرمانی پرسپولیس باشد و در شادی هواداران تیم محبوبش شریک شود. به این ترتیب یک ناکامی دیگر در لیست همه بدبیاری‌های آقای عابربانک ثبت شد. به طور کلی حسین هدایتی مورد ویژه و عجیبی است؛ هرجا او باشد موفقیت نیست و هر جا موفقیت باشد، هدایتی نیست!


 سال 86
حسین هدایتی سال86 پایه‌های استیل‌‎آذین را گذاشت و یک تیم به شدت پرستاره برای صعود به لیگ برتر بست. او حتی علی پروین را هم به مجموعه خودش آورد اما در نهایت با وجود همه ریخت‌وپاش‌هایی که شد، استیل نتوانست به لیگ برتر صعود کند. در همان سال اما پرسپولیس موفق لیگ هفتم شکل گرفت؛ تیمی که بدون هیاهوی کاذب توانست عنوان قهرمانی مسابقات آن سال را به خودش اختصاص بدهد و یکی از به یادماندنی‌ترین روزهای تاریخ باشگاه را بسازد.


  سال87
بعد از عدم صعود استیل‌آذین به لیگ برتر و قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم، هدایتی استیل را رها کرد و به عضویت هیات‌مدیره سرخپوشان پایتخت درآمد. انصافا او و همکارانش برای بستن یک تیم خوب سنگ تمام گذاشتند و ضمن حفظ شاکله اصلی، نفراتی مثل علی کریمی، ابراهیم توره و مازیار زارع را هم سرخپوش کردند. با این وجود آن سال پرسپولیس اصلا موفق نبود و نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند. در نقطه مقابل استیل‌آذین بدون هدایتی به رویایش جامه عمل پوشاند و لیگ برتری شد!


  سال‌های 88 و 89
در این دوسال بار دیگر حسین هدایتی عمده تمرکزش را روی استیل‌آذین گذاشت. او ستاره‌های بسیار زیادی را با ارقام قابل توجه جذب استیل کرد و انتظار می‌رفت تیمی که دارد می‌سازد به راحتی عناوین قهرمانی را در فوتبال ایران درو کند. با این وجود نتیجه کاملا برعکس شد و استیل‌آذین با آن همه ستاره، در پایان سال دوم به لیگ یک سقوط کرد. اتفاق بامزه‌تر اما در پرسپولیس رخ داد؛ جایی که سرخپوشان در غیاب هدایتی دو دوره متوالی قهرمان جام حذفی شدند!


  سال96
داستان یک دهه فرار حسین هدایتی از خوشبختی سرانجام در بهار96 کامل شد؛ جایی که او ظاهرا در حبس بود و ندید که چطور پرسپولیس بعد از پایان دادن به یک حسرت طولانی‌مدتش مقام قهرمانی لیگ برتر را به دست می‌آورد. هدایتی در این سال‌ها کمک‌های مالی زیادی به پرسپولیس کرد اما حداقلش این است که می‌توان گفت پاقدم او از نظر فوتبالی زیاد خوب نبود. یکی از ستاره‌های پرسپولیس نیم‌فصل دوم که به تقویت این تیم و تضعیف رقیب مستقیمش کمک کرد سروش رفیعی بود؛ ستاره‌ای که حسین هدایتی اندکی قبل از بازداشت با او عکس یادگاری گرفت و خیلی‌ها حدس زدند کار حضورش در پرسپولیس همان‌جا قطعی شد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvpkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت مدافع یاغی پرسپولیسی‌ها از عابربانک