تاریخ انتشار: 1395/11/27 00:36
کد خبر: 229118

زلزله در پرسپولیس

پیش از آنکه پرسپولیس داربی 84 را واگذار کند، کمتر کسی از ترکیب برانکو ایراد می‌گرفت
زلزله در پرسپولیس

منتقدان برانکو هم از بازی کردن ماهینی در هافبک دفاعی استقبال کردند اما بعد شکست همه ترکیب برانکو را زیر سوال بردند و مدعی شدند که سرمربی پرسپولیس به‌مانند بازیکنانش اسیر جو بازی شده بود. اگر پرسپولیس با همین ترکیب استقلال را شکست داده بود، دیگر جای هیچ انتقادی وجود نداشت و بازی کردن ماهینی یک نبوغ تاکتیکی از سوی پروفسور سرخپوشان به حساب می‌آمد.

با همه این اتفاقات برانکو همان شب بازی تصمیمش را گرفت و ترکیب پرسپولیس را برای دیدار مقابل سپاهان شخم زد. گفته می‌شود به احتمال زیاد ربیع‌خواه به ترکیب برمی‌گردد و ماهینی در پست اصلی‌اش مورد استفاده قرار می‌گیرد که با این حساب دوباره رضاییان روی نیمکت می‌رود. در نبود کمال هم شهاب کرمی و ربیع‌خواه شانس بازی کردن در این پست را دارند. چرا که فرشاد طبق آنالیز برانکو فقط در سانترهای آخر موفق نبوده و در پست دفاع چپ عملکرد بدی نداشت. برانکو اگر ترکیب پرسپولیس را برای بازی با سپاهان شخم زده باشد، با این حساب که سیدجلال حسینی از سوی کمیته انضباطی محروم نشده است

باید دو احتمال را در نظر گرفت؛ اول اینکه ربیع‌خواه به دفاع چپ برگردد و بعد هم فرشاد احمدزاده به خط هافبک رفته و محسن مسلمان در هافبک دفاعی مورد استفاده قرار گیرد. اما در این میان شانس بازی کردن ماهینی در دفاع چپ و استفاده از ربیع‌خواه یا کرمی در هافبک دفاعی هم وجود دارد تا این گونه رامین رضاییان بازی کند. اما یک فرد نزدیک به برانکو درباره ترکیب پرسپولیس به طور قطع اعلام کرد پرسپولیس متفاوت از دیدار با استقلال مقابل سپاهان به میدان خواهد رفت.  حالا که سیدجلال محروم است، احتمال بازی کردن کرمی و ربیع‌خواه بالای 70 درصد است. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rr5ym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شهاب کرمی شماره چند پرسپولیس را می‌پوشد؟