تاریخ انتشار: 1397/05/11 20:23
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 136042

فاش شد؛ چگونگی انتخاب سرمربی قشقایی/ مردم شیراز علیه شکار نجف‌پور!

قشقایی شیراز که همواره حاشیه‌های فراوانی داشته است، این‌بار مسائل تازه‌ای از انتخاب سرمربی این تیم فاش شد.
فاش شد؛ چگونگی انتخاب سرمربی قشقایی/ مردم شیراز علیه شکار نجف‌پور!

 پس از آنکه داوود مهابادی حاضر نشد تا هدایت قشقایی را قبول کند، آنها به سراغ اصغر اکبری رفتند و او را به عنوان سرمربی جدید تیمشان معرفی کردند، اما اکبری نیز حاضر به ادامه همکاری با قشقایی نشد و پس از جدایی از این باشگاه، سر از مس رفسنجان درآورد.

اکنون که مهرداد شکاری به عنوان سرمربی قشقایی معرفی شده است، شنیده‌ها و شایعات عجیبی از تیم قشقایی به گوش می‌رسد. طبق شنیده‌ها؛ مهرداد شکاری سفارش شده کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان شیراز است و این مدیر، او را به تیم قشقایی رسانده است و در مقابل نیز، نجف‌پور مالک باشگاه قشقایی از آقای مدیرکل وعده حمایت بیشتر نسبت به دیگر تیم شیرازی یعنی فجرسپاسی را دریافت کرده است.

نکته عجیب‌تر آن است که مدیریت این باشگاه ادعا داشته که دو مربی پرتغالی جذب شده این باشگاه، در رئال مادرید سابقه کار کردن دارند. به غیر از فقط چند روز، چیز دیگری در کارنامه این دو مربی پرتغالی دیده نمی‌شود و نکته بسیار عجیب‌تر این می‌باشد که آنها فقط با قراردادی 122 میلیون تومانی به شیراز رفته‌اند. آیا مربی که در رئال کار کرده، 122 میلیون از باشگاهی می‌گیرد یا کلاس کاری‌اش بیشتر است؟!

مردم شیراز و هواداران پرشور قشقایی نسبت به انتخاب شکاری به عنوان سرمربی تیمشان، اعتراضات خود را به مدیریت باشگاه رسانده و از نجف‌پور خواستند تا مهدی شیری، کاپیتان محبوب شهرشان را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کند. مذاکرات اولیه بین شیری و نجف‌پور صورت گرفته است و احتمال حضور شیری روی نیمکت قشقایی، بسیار زیاد می‌باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpn8w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاگری؛ بازیکن جدید قشقایی، با فجرسپاسی قرارداد بسته بود!
اختصاصی فرتاک ورزشی|