تاریخ انتشار: 1396/03/23 14:30
کد خبر: 203990

برانکو گول نخورد؛ این دو بازیکن ستاره نیستند اما به درد می‌خورند!

لیست خروجی پرسپولیس هنوز به طور رسمی از باشگاه این تیم اعلام نشده است اما گمانه زنی‌ها در این خصوص همچنان ادامه دارد.
برانکو گول نخورد؛ این دو بازیکن ستاره نیستند اما به درد می‌خورند!

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد امین آرام طبع، شهاب کرمی، رضا کرملاچعب، حامد آقایی و سامان نریمان جهان بازیکنانی هستند که از سوی برخی رسانه‌ها به عنوان لیست خروجی برانکو در نقل و انتقالات عنوان کرده اند.

این لیست، دو بازیکن باکیفیت دارد که در فصل قبل، کمک برانکو بودند و خریدشان در نیم فصل سبب شد تا فشار زیادی از روی دوش بازیکنان اصلی پرسپولیس گرفته شود.

شهاب کرمی و سامان نریمان جهان دو بازیکنی بودند که عصای دست برانکو شدند و به عنوان یک وزنه روی نیمکت سرخ‌ها نشسته بودند و قرار گرفتن نام آنها در لیست خروجی باشگاه، کمی اذهان عمومی را سبب اختلال کرده است.

کرمی همواره وارد زمین شده است نشان داد که جانشین قابلی برای کامیابی نیا است و شاید علت جدایی اش، بازگشت احمد نوراللهی باشد. بازیکنی که هیچ‌گاه به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب تراکتور به میدان نرفت و یک نیم فصل روی نیمکت نشست و از آمادگی بدنی لازم برخوردار نیست.

سامان نریمان جهان نیز ثابت کرد که در میانه زمین سرخ‌ها می‌تواند آقایی کند. او وقتی به عنوان یار جانشین در پست مسلمان یا رفیعی بازی می‌کرد، به خوبی خلع آنها را پوشش می‌داد و او حتی در مدت کمی که برای پرسپولیس بازی کرده بود، دو پای گل نیز به علیپور و طارمی داده بود که نشان از عملکرد مثبت وی دارد. باید دید برانکو در خصوص لیست خروجی اش چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا این دو بازیکن موثر را از پرسپولیس دور می‌کند، یا همچنان به آنها اعتماد دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmyem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بزرگترین جنگ استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات
اختصاصی| دانیال ماهینی یک استقلالی دو آتیشه می باشد