تاریخ انتشار: 1395/09/24 23:40
کد خبر: 242966

مهدی عبدی: خیبر چیزی از صدرنشینان کم ندارد

مهدی عبدی برای مدعیان لیگ یک خط و نشان کشید.
مهدی عبدی: خیبر چیزی از صدرنشینان کم ندارد

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی عبدی  هافبک جنگنده و تکنیکی خیبر بعداز بازی مقابل خونه به خونه گفت:  بازهم ثابت کردیم چیزی از صدرنشینان لیگ یک کم نداریم فقط بحث مالی است که مارا اذیت میکند. باخت  عجیب هفته  قبل چیزی از ارزشهای ما کم نکرده و هواداران بااخلاق خیبر میدانند که ما درچه شرایط سختی  داریم  بادست خالی تلاش میکنیم و امروز هم  همین هواداران قوت قلب ما بودند که جای تشکر دارد درهوای  سرد امروزهم کنارمان بودند.

وی ادامه داد: هافبک خلاق  خیبر  درمورد صحنه تک به تکی که از دست داد گفت:  واقعا  شرمنده  شدم که  چنین موقعیتی را  از دست دادم  در واقع  عجله کردم  کاش  با دقت بیشتری  ضربه  میزدم متاسفانه  چند هفته است  شانس هم باما  سرناسازگاری دارد و بهترین  موقعیتهای ما  گل  نمیشود  مثل همین بازی. امروز همه سعی کردیم نکات تمرین شده و مد نظر سرمربی و کادرفنی را اجرا کنیم که در مجموع  موفق بودیم و بازیکنان باتجربه حریف را از کار انداختیم اما در گلزنی به مشکل خوردیم.

وی افزود: خوشحالی کسب یک امتیاز از طرف مجموعه تیم خونه به خونه نشان از فرار آنها از شکست بود و مشخص بود تمرکزشان روی گل نخوردن و یک امتیاز بود. در پایان بازیکنان حریف مارا تمجید کردند که بادست خالی  چقدر به تیمهای حریفان فشار وارد میکنیم و اقرار کردند بازی سختی را پشت سرگذاشتند.

عبدی در پایان افزود: تیم های آقای مرزبان باشخصیت  هستند و فوتبال رو خوب انجام میدهند اما با همه احترامی که برایشان قائلیم دراین بازی ما برتر میدان بودیم و بازهم از کسب سه امتیاز مسلم محروم شدیم. امیدواریم برای نیم فصل  دوم  مسئولین  زودتر  دست بکار شوند و به کمک تیم بیان تا بتوانیم حقمان را ازاین فوتبال  بگیریم تا دل هم استانی هایمان را شاد کنیم. تشکر از همه دلسوزان واقعی این شهر و هواداران باتعصب و دوست داشتنی خیبر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rk5lm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی عبدی؛ ژنرال خیبر در لیگ یک
در ستایش بهترین های لیگ یک