تاریخ انتشار: 1395/09/24 23:28
کد خبر: 242969

حسین بهاروند: نیم فصل سختی داشتیم

بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم آباد از نیم فصل سخت لیگ یک سخن گفت.
حسین بهاروند: نیم فصل سختی داشتیم

به گزارش فرتاک ورزشی، حسین  بهاروند هافبک هجومی تیم خیبر  بعداز بازی امروز گفت: تعجب است چرا این موقعیتهای ما گل نمیشه  هرچه تلاش میکنیم و تمرین میکنیم ولی عجیب است  توپهای ما به شکلهای معجزه آسایی به هدر میرود شاید نیاز به جادوگر داریم و الان به این موضوع  مشکوک شدیم که جادو و جنبل جزئی از فوتبال شده.

بهاروند در ادامه افزود: بازی  سخت و زیبایی بود هرچند ما تیم برتر میدان بودیم ولی بحقمان نرسیدیم. ای کاش ماهم مثل  سایر تیمها شانس داشتیم ولی شانس که نداریم  هیچ، هزارتا  مشکل  دیگه هم داشته ایم. سرمربی، کادر فنی همه بازیکنان تاالان بدون هیچ حاشیه ای تلاش کردند و نیم فصل هم تمام شد اما خبری از حقوق اندک ما نشد.

وی ادامه داد: حسین بهاروند کاپیتان اول بازی  امروز  در مورد تعویضش  گفت:  وقتی  تابلو تعویض را دیدم  آنقدر خوشحال  شدم  که  انگار  گل  زده ام چون  شماره  ۶ رو  دیدم  و  بدون هیچ  حرکتی به استقبال فرزاد بهاری  بزرگ تیم  رفتم. ورود آقا فرزاد یک دلگرمی برای همه ماست انصافأ حضورش در زمین برای خیبر یک نعمت است.

بهاروند در پایان گفت: فرزاد بهاری و علی صدرا از اسطوره های باشگاه هستند و قبل از آن هم بزرگان زیادی بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته اند بنده هم افتخار میکنم که بازوبند کاپیتانی خیبر  را میبندم هرچند مسئولیت سنگینی دارد. از همه کسانی که میتوانند به نحوی کمک حال خیبر باشند تقاضا دارم  دریغ نکنند و در ادامه لیگ کنارمان باشند. تشکر از هواداران محترم که بازهم مارا شرمنده کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwbrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین بهاروند: تمامی بازیکنان خیبر از انگیزه بالایی برای درخشش برخوردارند