تاریخ انتشار: 1396/01/20 13:44
کد خبر: 218315

گمانه زنی درباره حریف دوستانه تیم ملی در خرداد

رئیس فدراسیون فوتبال ترجیح داد تا نام حریف تیم ملی در بازی تدارکاتی خرداد ماه را اعلام نکند.
گمانه زنی درباره حریف دوستانه تیم ملی در خرداد

 مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری روز یکشنبه خود خبر از برگزاری یک بازی دوستانه بزرگ برای تیم ملی پیش از دیدار برابر ازبکستان در خرداد ماه داد. تاج در این باره گفت: قبل از بازی با ازبکستان نیز یک بازی تدارکاتی خواهیم داشت که با یک تیم خوب است که هنوز نهایی نشده است.


رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به نام این حریف عنوان کرد که شایعه بازی با رومانی و عمان صحت ندارد و تنها به این موضوع اشاره کرد که این تیم شبیه به ازبکستان است و از اعلام نام حریف ایران خودداری کرد.


قزاقستان یکی از تیم هایی است که از نظر سبک فوتبال شباهت های زیادی به تیم ازبکستان دارد و در تاریخ 5 و6 ژوئن نیز هنوز حریف تدارکاتی خود را اعلام نکرده تا این تیم به عنوان حریف احتمالی ایران مطرح شود. هر چند قزاقستان تیم بزرگی به شمار نمی رود اما این تیم به تازگی با جدایی از قاره آسیا در مسابقات اروپایی شرکت می کند و شاید به همین دلیل رئیس فدراسیون فوتبال قزاقستان را به عنوان تیمی بزرگ مطرح کرده است.


از سوی دیگر تیم ملی کرواسی که در سالهای گذشته نیز تجربه بازی برابر ایران را در کارنامه خود دارد، از جمله تیم هایی است که شایعه برگزاری بازی دوستانه با این تیم مطرح شده است. کرواسی نیز مانند قزاقستان هنوز حریف خود در بازی دوستانه روز 5 و 6 ژوئن را معرفی نکرده تا این تیم یکی دیگر از گزینه های احتمالی بازی دوستانه با ایران باشد؛ به ویژه آنکه کرواسی با حضور ستاره هایی مانند مودریچ، راکیتیچ، مانزوکیچ و غیره می تواند گزینه ای جذاب تر و مناسب تر نسبت به قزاقستان باشد. 


البته گزینه های دیگری مانند ترکمنستان، قرقیزستان و غیره نیز وجود دارند اما با توجه به نشانی های تاج درباره بازی با یک تیم مطرح، این تیم ها شانس کمتری برای بازی با صدرنشین قاره آسیا دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovg8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بوفون مرد سال فوتبال ایتالیا شد