تاریخ انتشار: 1396/06/27 19:11
مهابادی برد تا زیر قولش نزده باشد؛
کد خبر: 182387

پیروزی برق جدید مقابل اکسین؛ اکسین حرفی برای گفتن نداشت/ مهره هایی که نمی توانند نتیجه بگیرند

تیم فوتبال اکسین البرز که با پیروزی برابر سایپا نتیجه ای دور از انتظار را رقم زده بود، مقابل شاگردان داوود مهابادی در شیراز تسلیم شد.
پیروزی برق جدید مقابل اکسین؛ اکسین حرفی برای گفتن نداشت/ مهره هایی که نمی توانند نتیجه بگیرند

 رقابت های هفته پنجم رقابت های لیگ آزادگان با برگزاری 9 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و در یکی از این دیدارها تیم برق نوین شیراز به مربیگری داوود مهابادی در شیراز و ورزشگاه حافظیه میزبان اکسین البرز بود.

برق نوین شیراز که هفته گذشته نیز موفق به کسب پیروزی شده بود، این هفته میزبان نماینده کرج بود و در پایان موفق شد با تک گل رضا فیروززاده در دقیقه 60 حریف خود را شکست دهد. با کسب این 3 امتیاز خانگی تیم برق نوین شیراز 9 امتیازی شد و به جمع تیم های مدعی صعود کرد.

در سوی دیگر تیم اکسین البرز که با حذف سایپا در جام حذفی از روحیه بالایی برخوردار بود، با شکستی که متحمل شد 7 امتیازی باقی ماند تا چشم به دیدارهای هفته های آینده داشته باشد.

اکسین درحالی این دیدار را با شکست به پایان رساند که مسعود حق جو کاپیتان این تیم در نیمه دوم یک پنالتی را از دست داد و به غیر از این پنالتی و چند موقعیت نصفه و نیمه، البرزی‌ها هیچ شانسی برای پیروزی نداشتند اما در سوی مقابل، کاکوهای شیرازی با خیمه‌های سنگینی که روی دروازه برق ایجاد کرده بودند، یک گل زدند و چندین گل را به ثمر نرساندند تا در پایان این بازی، مهابادی به قولش عمل کرده باشد.

گفتنی است اکسین هفته آینده میزبان تیم شهرداری ماهشهر خواهد بود و برق جدید نیز در خانه مس کرمان به میدان خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2or5vd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 19 نفره اکسین مقابل برق جدید
باوجود یک مصدوم؛