تاریخ انتشار: 1396/03/21 19:41
کد خبر: 204415

پشت پرده خبر احتمال عضویت فرهاد مجیدی به عنوان عضو هیات مدیره استقلال چه بود؟

گفته می‌شود وزیر ورزش و جوانان یکی از عمده ایرادات مجموعه مدیریتی باشگاه را عدم ارتباط صحیح با رسانه ها عنوان کرده است و از افتخاری خواسته است این موضوع را برطرف کند.
پشت پرده خبر احتمال عضویت فرهاد مجیدی به عنوان عضو هیات مدیره استقلال چه بود؟

به گزارش فرتاک ورزشی، از آنجا که مدیران باشگاه استقلال رابطه خوبی با رسانه ها ندارند و در فصل گذشته بارها به دلیل رفتارهای متناقض و بی مهری با رسانه ها اصحاب خبر را به شدت از خود دور کرده بودند در اقدامی هدفمند با استفاده از ارتباط با یکی از سایت های خبری موضوع احتمال حضور مجیدی در ترکیب هیات مدیره را عنوان کرد تا با استفاده از موقعیت فرهاد مجیدی در بین هواداران و علاقمندی رسانه ها به نام مجیدی این خبر بازتاب فراوانی در رسانه ها داشته باشد تا به نوعی با یک تیر چند نشانه را هدف بروند.

حالا اما از وزارت ورزش و جوانان خبر می رسد مشاوران آقای وزیر با اطلاع از پشت پرده این بازی رسانه ای موضوع را به وزیر ورزش و جوانان انتقال دادند تا به این ترتیب سناریو تبلیغاتی افتخاری و تیمش رسانه ای اش فاش شود.

پیش بینی می شود انتشار این خبر که تنها به منظور راضی نگه داشتن هواداران منتشر شده است تبعات بسیار زیادی برای افتخاری خواهد داشت چون وزیر ورزش هنوز برای انتخاب مجیدی به جمع بندی لازم نرسیده است و ممکن است با اتفاق رخ داده مجبور شود علی رغم میل باطنی اش و سیاست گذاری های وزارت ورزش مجبور شود به این کار تن دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojp6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش سلطانی فر برای مجاب کردن مجیدی به عضویت در هیات مدیره آبی های پایتخت