تاریخ انتشار: 1395/06/10 11:06
کد خبر: 264363

خرید دقیقه نود آبی پوشان در نقل و انتقالات

براساس گزارش شبکه تلویزیونی اسکای، چلسی ممکن است در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی مدافع برزیلی سابق خود را از پاری‌سن‌ژرمن پس بگیرد.
خرید دقیقه نود آبی پوشان در نقل و انتقالات

در حالیکه تنها ۲۴ ساعت به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمان باقی است، باشگاه چلسی به دنبال جذب بازیکنانی در خط دفاعی است. سه شنبه شب زمان پر کاری برای این باشگاه لندنی بود زیرا «آنتونیو کونته» سرمربی این تیم قصد دارد تا به دنبال جایگزین هایی برای «برانیسلاو ایوانوویچ»، «جان تری»، «گری کیهیل» و «سزار آزپیلیکوئتا» باشد.

در بین بازیکنان مد نظر باشگاه چلسی، بزرگترین نام «داوید لوییس» از پاریسن ژرمن است. باشگاه فرانسوی در حال بررسی پیشنهاد فروش این بازیکن برزیلی، به ارزش ۳۵ میلیون پوند است، که این انتقال می تواند دوباره «لوییس» را به «استمفورد بریج» برگرداند.
براساس گزارش شبکه تلویزیونی اسکای، به خواسته کادر فنی، آبی‌پوشان لندنی گویا به بازگشت داوید لوییز علاقمند شده‌اند. این مدافع برزیلی برای استمفوردبریجی‌ها به هیچوجه چهر‌ه‌ای گمنام و ناشناخته نیست. زیرا وی در سال‌های 2011 تا 2014 برای لندنی‌ها 142 بازی رسمی کرد و 12 گل زده و 10 پاس گل به نام خود ثبت کرد.

گزینه بعدی «مارکوس آلونسو» از باشگاه فیورنتینا است که به ادعای «گاردین» اکنون در لندن به سر می برد و در حال نهایی کردن قراردادی به مبلغ ۲۳ میلیون پوند است. این دفاع چپ ۲۵ ساله اظهار داشت که مشتاق به کسب تجربه ای دیگر، بعد از بولتون و ساندرلند، در لیگ برتر انگلیس است و جای خالی «بابا رحمان» و «کندی» که به صورت قرضی از چلسی رفته اند را پر خواهد کرد.

همچنین به ادعای یک روزنامه نگار ایتالیایی، «کونته» ترجیح می دهد که به جای «لوییس»، «آنجلو اوگبونا» شاگرد سابقش در یوونتوس و دفاع میانی فعلی وستهام را به تیم اضافه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogzoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی شکار ناپولی را می‌دزد