تاریخ انتشار: 1395/12/05 11:46
کد خبر: 227284

شادی گل مسلمان مثل تاردلی این بار تقلید نبود +تصاویر

شاید «برد مهندسی شده» می‌توانست بهترین تیتر ممکن با تصویر شادی گل مسلمان برای برد سرخ ها باشد اما ضربه سر ادواردو همه چیز را خراب کرد.
شادی گل مسلمان مثل تاردلی این بار تقلید نبود +تصاویر

پرسپولیس بازی را نبرد اما شادی گل مسلمان بعد از این گل می تواند تا مدت ها در ذهن هواداران پرسپولیس بماند. مسلمان که در 17 سالگی  و بعد از باز کردن دروازه پرسپولیس با شادی گل سبک لوکا تونی عصیانگری هایش را ثابت کرده بود طی یک سال گذشته نیز با شادی گل‌های عجیب و مشارکت با بازیکنانی مثل احمدزاده  و طارمی همیشه پای ثابت حرکات ویژه بعد از گل بود.
تمام آن شادی ها و حرکاتی که مسلمان و همبازی‌هایش با کمک هم در زمین پیاده می کردند البته کپی دست چندمی از شادی گل بازیکنان بزرگ اروپایی و آمریکای جنوبی  بود اما این بار و بعد از گل دقیقه 68 در مسقط مسلمان خودش بود.بعد از باز کردن دروازه الهلال بازیکنی که برای اولین بار در این فصل گل زده بود به شکل ویژه‌ای به سمت نقطه کرنر دوید و شادی گلش به صورت ناخودآگاه شبیه شادی گل معروف مارکو تاردلی بعد از گلزنی به آلمان در فینال جام جهانی 1982 شد چرا که از دل بر می آمد و او به هیچ وجه دنبال تقلید و کپی برداری نبود. در واقع اهمیت مسابقه و گلی که مسلمان به الهلال زد آنقدر زیاد بود که شماره 77 سرخ ها فراموش کرد شادی گل‌های تمرین شده اش با مهدی طارمی و دیگر دوستانش در تیم را اجرا کند.شاید هم او  به این فکر نمی کرد که خودش گل بزند و برای بقیه نقشه کشیده بود اما اشک های بعد از تجمع همبازیانش  و حلقه‌ای که دورش زدند شادی گل تاردلی وار او را کامل کرد.
قبل از بازی محمود خوردبین سرپرست دوست داشتنی پرسپولیس گفته بود پرسپولیس با تک گل مسلمان برنده می شوند اما ادواردو پیش بینی جالب او و البته تیترهای قشنگ تر روزنامه های صبح چهارشنبه را خراب کرد.حیف!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkpdr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسلمان به این دلیل بهترین بازیکن زمین شد