تاریخ انتشار: 1395/10/30 01:28
کد خبر: 234936

بررسی خرید های آقای خاص در نقل و انتقالات نیم فصل

بررسی خرید های آقای خاص در نقل و انتقالات نیم فصل

ژوزه مورینیو در بازار نقل و انتقالات ژانویه هنوز فعالیتش را آغاز نکرده است. اما آمار نشان می دهد او پیش از این در این ماه از سال روزهای شلوغی را می گذرانده است. در زیر نگاهی خواهیم داشت به ترانسفرهای قبلی او در ژانویه.

- مارکو فریرا – 2003: او با پورتو دو قهرمانی پرتغال و یک قهرمانی یوفا کاپ کسب کرد، اما نتوانست به فینال لیگ قهرمانان 2004 برسد.

- کارلوس آلبرتو – 2004: او با پورتو دو قهرمانی پرتغال کسب کرد، در فینال 2004 لیگ قهرمانان مقابل موناکو گل زد، اما در سال 2005 به کورینتیانس رفت.

- ماسیل – 2004: در فصلی که پورتو در لیگ قهرمانان قهرمان شد او کمتر توانست در این تورنمنت بازی کند، اما در رسیدن به قهرمانی های پرتغال به آن ها کمک کرد.

- سرجیو کونسیسائو – 2004: او به اینتر رفته بود و دوباره به پورتو بازگشت و قبل از این که دوباره از تیم برود کمک کرد تا پورتو قهرمان 04-2003 پرتغال شود.

- ییری یاروسیک – 2005: از دورانش در چلسی لذتی نبرد، اما به اندازه کافی در بازی ها حضور داشت و توانست قهرمانی لیگ کاپ را به دست آورد و البته مدال قهرمانی لیگ برتر را به گردن بیندازد.

- مانیچه – 2006: از زمانی که با مورینیو در پورتو کار می کرد بازیکن مورد علاقه اش بود و در اولین حضورش برای چلسی اخراج شد، اما کمک کرد قهرمان انگلیس شوند.

- امیلیانو ویویانو – 2009: او به اینتر پیوست، اما بعد به پالرمو رفت، آن هم در شرایطی که در اینتر یک دقیقه هم بازی نکرد.

- مک دونالد ماریگا – 2010: به عنوانی بازیکنی که می توانست کمک های بسیاری کند به اینتر پیوست، اما نتوانست در تیم تاثیرگذار باشد و در سال 2014 به پارما بازگشت.

- امانول آدبایور – 2011: از منچسترسیتی قرض گرفته شد و در بازی رئال مقابل بارسلونا در فینال جام حذفی 2011 از روی نیمکت وارد زمین شد و به برد تیمش کمک کرد.

- دیگو لوپز – 2013: وقتی کاسیاس مصدوم شده بود دوباره به رئال مادرید بازگشت و تا زمانی که کاسیاس دوباره بازگردد و به شکل بحث برانگیزی توسط مورینیو در تیم نگه داشته شد.

- برتراند ترائوره – 2014: او انتقالش را به چلسی قطعی کرد، اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و راهی به استمفوردبریج نداشت، هرچند در دوران قرضی اش در ویتسه آرنهم خوب کار کرد. در حال حاضر هم در آژاکس و به طور قرضی بازی می کند.

- نمانیا ماتیچ – 2014: 3 سال بعد از این که به بنفیکا رفته بود به چلسی بازگشت و بازیکن کلیدی آبی ها شد و توانست قهرمانی لیگ و جام حذفی را کسب کند.

- محمد صلاح – 2014: بعد از بازی فوق العاده مقابل چلسی در دورانی که برای بازل بازی می کرد توسط مورینیو خریداری شد، اما کمتر فرصت پیدا کرد تا توانایی هایش را نشان دهد و حالا هم در رم بازی می کند.

- کورت زوما – 2014: در حالی به چلسی آمد که می گفتند آینده روشنی دارد، نشان داده بود که پتانسیل خوبی دارد، اما مصدومیت زانو او را آزار داد.

- ماریو پاسالیچ – 2014: یک بازیکن آینده دار دیگر که چلسی جذب کرد، اما درخششی نداشت و در حال حاضر هم به طور قرضی در میلان بازی می کند و گفته می شود قرار است انتقالش دائمی شود.

- خوان کوادرادو – 2015: خریدی گران قیمت از فیورنتینا، اما نتوانست با شرایط لیگ برتر هماهنگ شود و به یوونتوس بازگشت و در سری آ اوضاع خوبی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkgv7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: سه‌گانه‌ام با اینتر سال ۲۰۱۰ را برایم ماندگار کرد، نه جایزه فیفا
با افزایش تیم‌های جام جهانی و استفاده از تکنولوژی در فوتبال موافقم