تاریخ انتشار: 1395/09/07 00:34
کد خبر: 246705

محمدزاده و لطفی؛ دو بازیکن تاثیرگذار بانی گستر کیش

شاگردان رسول غنی زاده امروز با پیروزی بر هف سمنان، قدرت خود را به حریفان نشان دادند.
محمدزاده و لطفی؛ دو بازیکن تاثیرگذار بانی گستر کیش

به گزارش فرتاک ورزشی، در حالی که تا همین چند روز قبل خبر از انحلال باشگاه بانی گستر کیش به گوش می رسید و  درگیری بین اعضا و ناراحتی بازیکنان و کادر فنی و مدیریت باشگاه به اوج خود رسیده بود، به یکباره با ورود مالک باشگاه و سپردن کار به دست دکتر ابراهیم ربطی  و سکان هدایت فنی به رسول غنی زاده، شاهد به جریان افتادن خونی تازه در رگ های مسدود شده این باشگاه بودیم .

امروز  بازیکنان بانی گستر در حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر علی اصغر مونسان، کاری کردند کارستان و توانستند هف سمنان را با نتیجه دو بر یک شکست داده و یک پیروزی به شیرینی قند نصیب خود نمایند. اما علی رغم تلاش های تمامی بازیکنان که به خوبی توانستند تیم خوب هف سمنان را شکست دهند، نباید از نقش دو بازیکن این تیم به سادگی عبور کرد.

مهدی محمد زاده  بازیکن سابق نفت تهران در لیگ برتر  به واقع نقش کلیدی در تیم داشت و روی هر دو گل نقش زیادی بر عهده داشت به طوری که فرج لطفی گلزن باتجربه بانی گستر روی هر دو پاس محمدزاده به خوبی توانست  توپ ها را وارد دروازه   هف سمنان کند.

لازم به ذکر است در این بازی فرشاد بهادورانی  بازیکن سابق و با خلاق و باتجربه ذوب آهن که در فصل قبل کاپیتان کیشی ها بود از جایگاه ویژه  بازی را از نزدیک دیدن کرد. این بازیکن نیز به تازگی  وارد این تیم شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akqwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مجتبی ترشیز : بانی گستر شکل تیمی خود را پیدا خواهد کرد

روزهای خوش در راه است؛ بانی گستر در حضور دکتر مونسان پیروز شد
حمایت مدیرعامل منطقه آزاد کیش از بانی گستر ؛