تاریخ انتشار: 1395/09/15 23:43
کد خبر: 244877

استقلال- تراکتور آخرین بازی آقای میلیاردی!

مدافع میلیاردی استقلال که همواره نیمکت نشین است در بازی با تراکتور سازی بود که آخرین بازی خود را برابر تراکتورسازی انجام داده است.
استقلال- تراکتور آخرین بازی آقای میلیاردی!

به گزارش فرتاک ورزشی، امین حاج محمدی، مدافع یک میلیارد و دویست میلیونی استقلال آخرین بار برابر همین تراکتورسازی در فصل قبل به صورت فیکس برای آبی ها بازی کرد و پس از آن، دیگر رنگ زمین چمن را ندید حتی برابر ملوان نوین در جام حذفی.

او البته از دوئل برابر تراکتورسازی خاطره تلخی دارد. حاج محمدی برابر تراکتورسازی بدین دلیل در ترکیب اصلی قرار گرفت که هرایر مگویان از بازی محروم بود. شماره 5 شروعی رویایی برابر مهمان تبریزی داشت و در دقیقه 13، ارسال خسرو حیدری از روی نقطه کرنر را وارد دروازه تراکتورسازی کرد ولی درست از همین دقیقه تا پایان بازی، با اشتباهاتش استقلال را نابود کرد. دقیقه 20، حاج محمدی بی دلیل محل قرارگیری اش را ترک کرد، به مهدی رحمتی که برای گرفتن توپ به هوا پریده بود، خورد، توپ روی زمین افتاد و دروازه استقلال باز شد. حاج محمدی در این صحنه البته بدشانس هم بود که داور بازی خطای فرزاد حاتمی رویش را اعلام نکرد. حاج محمدی دقیقه 80 تیر خلاص را به پیکر تیم مظلومی شلیک کرد وقتی در دریبل زدن آلویز نانگ موفق نبود و نانگ همان توپ را تبدیل به گل سوم و برتری تراکتورسازی کرد.

اگر حاج محمدی در آن بازی برابر تراکتورسازی، چنان نمایش تراژیکی را اجرا نمی کرد چه بسا همین حالا جایی در ترکیب استقلال داشت یا حداقل روی نیمکت می نشست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akkdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و تراکتور/ اساتید پرداخت های غیر منطقی