تاریخ انتشار: 1396/07/13 17:38
کد خبر: 179698

سوریه؛ حریفی که باید ازش ترسید!

تیم شگفتی ساز سوریه در اولین بازی پلی آف برابر استرالیا قرار گرفت و نیمه اول را با یک گل به این تیم واگذار کرد. این اتفاق در حالی افتاد که آنها حداقل سه موقعیت فوق العاده برای باز کردن دروازه استرالیا داشتند.
 سوریه؛ حریفی که باید ازش ترسید!

 هر چند سوری ها نیمه اول دیدار برابر استرالیا را با یک گل به این تیم واگذار کردند؛ اما نمی توان از بازی خوب بازیکنان این تیم چشم پوشید. یاران ایمن الحکیم که در یک سال اخیر موفق شدند با تساوی در برابر تیم هایی مانند ایران و کره و صعود به مرحله پلی آف جام جهانی شگفتی ساز ظاهر شوند در برابر استرالیا نیز در قالب تیمی نترس در میدان حضور یافتند و توانستند در همان نیمه اول بارها تا فروپاشی دروازه استرالیایی ها پیش بروند.

هر چند سوری ها در دقایق پایانی نیمه اول یک بار اسیر حریف شدند و دروازه خود را باز شده دیدند اما برای تماشاگران این بازی این مهم بود که گل زردپوشان برخلاف جریان بازی به ثمر رسید و در حالی که عمرالسوما و عمرالخریبین و یارانشان در زمین تیم مهمان به حملات خود مشغول بودند در یک غافلگیری اول گل بازی را پذیرفتند.

البته حتی خوشبین ترین هواداران سوریه هم انتظار ندارند که آنها بتوانند از پس استرالیا آن هم در دیدارهایی حذفی بربیایند اما نوع بازی این تیم می تواند تماشاگران بازی را ذوق زده و البته غافلگیر کند. بازی تیمی که از هیچ حریفی نمی ترسد و در برابر بزرگان آسیا می ایستد و تا آخرین دقیقه بازی از نفس نمی افتد را باید به خاطر بسپاریم، تیمی که باید دید در نیمه دوم می تواند دروازه استرالیا را باز کند یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xrr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قاتل پرسپولیس به تیم ملی سوریه پیوست