تاریخ انتشار: 1396/11/12 23:48
قطعی شد؛
کد خبر: 161874

رسمی/ میزبانی صبای قم در ورزشگاه شهید حیدریان

دیدار دو تیم صبای قم و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می شود.
رسمی/ میزبانی صبای قم در ورزشگاه شهید حیدریان

محمد چهرقانی، مسؤول روابط عمومی هیأت فوتبال استان قم با تایید این خبر گفت: بعد از درخواست‌های مکرر هیأت فوتبال استان قم مبنی بر میزبانی و برگزاری بازی‌های تیم بزرگسالان صبا در لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهید حیدریان، بازرس سازمان لیگ چندین مرتبه از این ورزشگاه بازدید به عمل آورد تا شرایط برگزاری مسابقات را مورد بررسی قرار دهد.

وی ادامه داد: ایرادها و نواقص مطرح شده در ورزشگاه شهید حیدریان از سوی بازرس سازمان لیگ، طی روزهای اخیر با پیگیری جدی هیأت فوتبال استان قم برطرف شد تا شرایط میزبانی بازی‌های صبا در این استادیوم مهیا شود.

مسؤول روابط عمومی هیأت فوتبال استان قم تصریح کرد: آخرین بازدید بازرس سازمان لیگ از ورزشگاه شهید حیدریان قم، امروز پنج‌شنبه انجام گرفت و تایید شد که بازی روز شنبه، چهاردهم بهمن‌ماه تیم صبا برابر ایران‌جوان بوشهر در چارچوب هفته بیست و دوم و دیگر مسابقات خانگی تا پایان فصل لیگ دسته اول در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شود.

گفتنی است، هیأت فوتبال استان قم این اقدام را برای تسهیل در حضور تماشاگران و فوتبال دوستان قمی برای حضور در ورزشگاه شهید حیدریان و حمایت از تیم صبا انجام داده است.

تیم فوتبال صبای قم در بیست و دومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایران به مصاف ایرانجوان بوشهر خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27w8ln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال