تاریخ انتشار: 1396/04/25 21:11
کد خبر: 195550

عروس ورزشگاه‌های ایران؛ چیزی به جز حلوای نسیه برای مشهدی ها نیست!

عروس ورزشگاه‌های ایران؛ چیزی به جز حلوای نسیه برای مشهدی ها نیست!

گنجایش ورزشگاه امام رضا چندان زیاد نیست اما امکانات این استادیوم شیک و مدرن در قیاس با سایر ورزشگاه‌های وطنی، باورنکردنی به نظر می‌رسد.

در شرایطی که بسیاری از استادیوم‌های میزبان لیگ برتر حتی از یک اسکوربرد نیز برخوردار نیستند، پشت هر دو دروازه این ورزشگاه یک اسکوربرد بزرگ قرار گرفته است. دو سالن بزرگ بدنسازی، چند جایگاه ویژه، پارکینگ طبقاتی 7 طبقه و ... بخشی از امکانات استادیومی هستند که به دست آستان قدس ساخته شده است.

این اولین ورود جدی آستان به مسئله فوتبال است و انتظار می‌رود در آینده نیز علاقه مردم به فوتبال توسط این نهاد جدی گرفته شود. اوایل اردیبهشت‌ماه از این استادیوم به عنوان میزبان جشن قهرمانی پرسپولیس نام برده می‌شد. مدتی بعد نام ورزشگاه امام رضا به عنوان جایگزین مناسب استادیوم خرمشهر برای فینال جام حذفی در رسانه‌ها مطرح شد اما فصل فوتبال ایران در شرایطی به پایان رسید که هیچ مسابقه‌ای در این ورزشگاه صورت نگرفته بود. در شروع فصل جدید نیز تردیدهای زیادی در مورد استادیوم امام رضا وجود دارد.

طبیعتا انتظار می‌رود این ورزشگاه میزبان دیدارهای خانگی تیم‌های مشهدی در لیگ برتر باشد اما ظاهرا اراده‌ای در کار است تا این اتفاق فعلا رخ ندهد و پدیده و سیاه‌جامگان همچنان در ورزشگاه ثامن میزبان رقبا باشند. استادیوم مدرن مشهد، هنوز چیزی به جز حلوای نسیه برای این شهر نیست. یک سازه هیجان‌انگیز و متفاوت که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد تا تفاوت‌اش نیز معنای چندانی نداشته باشد. این استادیوم زیبا می‌تواند عروس ورزشگاه‌های ایران لقب بگیرد اما تا امروز، چیزی بیشتر از یک عروس دکوری نبوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27v7we

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار این را می گوید؛ پرسپولیس میزبانی که در هفته اول نمی بازد

پازل کرانچار در حال تکمیل شدن
سپاهان لیگ هفدهم مثل پرسپولیس لیگ چهاردهم؛