تاریخ انتشار: 1396/07/05 18:39
کد خبر: 180874

طاهری:مگر قرار است که پول این مربی را من بدهم که اجازه ندهم بیاید؟!

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: برخی تصور می‌کنند ما نمی‌خواهیم فاتح تریم را به استقلال بیاوریم.
طاهری:مگر قرار است که پول این مربی را من بدهم که اجازه ندهم بیاید؟!

بعد از برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال که حواشی زیادی هم به دنبال داشت, واکنش اعضای این کمیته در پاسخ به سؤال خبرنگاران که بالاخره چه زمانی سرمربی جدید آبی‌پوشان معرفی می‌شود, متفاوت بود. بعضی از اعضا زمان معرفی سرمربی را بعد از بازی با سپیدرود دانستند و عده‌ای دیگر اعلام کردند دیرتر این اتفاق رخ می‌دهد.

بیژن طاهری که جزو اعضایی بود که انتخاب سرمربی را بعد از بازی استقلال مقابل سپیدرود اعلام کرده بود, درخصوص اینکه بعد از انجام این بازی‌ هم خبری از انتخاب سرمربی نیست, به خبرنگار تسنیم گفت: از همان جلسه اولی که در باشگاه استقلال برگزار شد, تاکنون هیچ خبری نیست و اصلا مشخص نیست که قرار است جلسه بعدی کمیته فنی چه زمانی برگزار شود و تا الان تماسی از باشگاه با ما گرفته نشده است.

وی ادامه داد: تعداد گزینه‌ها زیاد است و در همان جلسه اول تعدادی مربی معرفی شدند و ما هم بررسی کردیم اما برای تصمیم‌گیری نهایی باید دوباره جلسه بگذاریم و نمی‌شود که اعضا جدا جدا و یکی یکی بتوانند سرمربی استقلال را انتخاب و معرفی کنند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص نگرانی هواداران از بلاتکلیفی نیمکت استقلال عنوان کرد: هواداران حق دارند که نگران آینده استقلال باشند اما برخی از آنها تصور می‌کنند که ما نمی‌خواهیم فاتح تریم را به استقلال بیاوریم. مگر قرار است که پول این مربی را بدهم که اجازه ندهم بیاید؟ برداشت‌ها از اخبار متفاوت است و من فکر می‌کنم بعضی‌ها در این جریان دچار اشتباه شده‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pdl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خونسردی عجیب هیئت مدیره استقلال