تاریخ انتشار: 1395/08/16 15:29
کد خبر: 250650

جوانان بلا استفاده / پرسپولیس آنها را می سوزاند

پرسپولیس بعد از سپردن سکان هدایت خود به برانکوی کروات خریدهای متفاوتی را داشته است و بعضا حاشیه ساز.
جوانان بلا استفاده / پرسپولیس آنها را می سوزاند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پرسپولیس بعد از سپردن سکان هدایت خود به برانکوی کروات خریدهای متفاوتی را داشته است و بعضا حاشیه ساز.

جدای از عملکرد ضعیف نقل و انتقالاتی قرمزپوشان در مورد بازیکنان خارجی که سرامد آنها دوستان عزیز اوکراینی می باشند نقدی جدی به خرید جوانان آینده دار هم به این تیم وارد است.

 صادق محرمی -احسان الوان‌زاده، شهاب زاهدی و محمد رحمتی و رضا کرملاچعب و البته اخیرا عارف محمدعلی‌پور را هم به عنوان کاپیتان تیم ملی نوجوانان به ترکیب خود اضافه کرده اند.

هرجند که سال گذشته نیز وحید حیدریه و میلاد کمندانی دو بازیکن تیم ملی امید هم در پرسپولیس برانکو بودند و انقدر فرصت بازی کردن به آنها نرسید که قید حضور در جمع سرخپوشان را زدند و امسال راهی تیمهای دیگر شده اند.

در جوانگرایی به موقع کمتر کسی شک و تردید دارد اما باتوجه به رویکرد برانکو در فصل گذشته و تیم ملی و تاکید این مربی بر یکسری بازیکن مشخص و عدم بازی رسیدن به بسیاری از بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس شاید بهترین راه  این باشد که باشگاهی مثل پرسپولیس بعد از جذب بازیکنان جوان، با آنها قراردادهای طولانی‌مدت ببندد و بعد به صورت قرضی به تیم‌های دیگر واگذارشان کند. در این شرایط بازیکنان جوان می‌توانند به جایی بروند که بیشتر بازی کنند و بعد از کسب تجربه به باشگاه بزرگتر برگردند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27n77n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی با یک دروازه / پرسپولیس برانکو و تفاوت فاحش با فصل قبل