تاریخ انتشار: 1397/10/01 10:25
کد خبر: 116774

دورتموند،نگران مصدومیت بازیکن کلیدی!

پاکو آلکاسر مهاجم اسپانیایی بوروسیا دورتموند در بازی دیروز این تیم مقابل مونشن‌گلادباخ مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.
دورتموند،نگران مصدومیت بازیکن کلیدی!

بازی دیروز بوروسیا دورتموند صدرنشین و مونشن گلادباخ، تیم دوم جدول بوندس‌لیگا یکی از مهمترین بازی‌های نیم‌فصل لیگ آلمان بود. اما شوک بزرگ این بازی در همان نیمه‌ی اول به زردپوشان دورتموند وارد شد چرا که در دقیقه‌ی 30 بازی پاکو آلکاسر مهاجم اسپانیایی این تیم که در موفقیت و صدرنشینی دورتموند در فصل جاری نقش بسیار مهمی داشته مصدوم شده و به اجبار زمین بازی را ترک کرد.

آلکاسر که از ناحیه‌ی عضلات ران پا مصدوم شده بود ابتدا در کنار زمین توسط پزشکان دورتموند مورد مداوا قرار گرفت ولی بعد از چند دقیقه مشخص شد که او دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و لوسین فاور، ماریو گوتزه را به جای مهاجم گلزن اسپانیایی‌اش به میدان فرستاد.

در ابتدا هیچ خبری از نوع و شدت مصدومیت آلکاسر وجود نداشت ولی در نیمه‌ی دوم رسانه‌های آلمانی اعلام کردند که او از ناحیه‌ی عضله‌ی همسترینگ دچار مشکل شده هر چند شدت مصدومیت او همچنان مشخص نبود. اما خبر خوب این است که آلکاسر حالا چهار هفته در وقفه‌ی زمستانی بوندس‌لیگا زمان دارد تا این مصدومیت را پشت سر بگذارد. آلکاسر که در نیم‌فصل اول از نشریه‌ی کیکر نمره‌ی 2.5 را دریافت کرده یکی از شگفتی‌های فصل جاری بوندس‌لیگا بوده و در صدرنشینی زردپوشان دورتموند نقش بسیار مهمی داشته.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27k68v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحقیقات پلیس آلمان ادامه دارد/با هواداران خاطی برخورد خواهد شد