تاریخ انتشار: 1398/07/07 00:36
کد خبر: 86250

چه بلایی سر علیپور آمده؟

چه بلایی سر علیپور آمده؟

هر هفته پیشکسوتان و همبازیان علی علیپور در پرسپولیس با نیت اینکه می‌خواهند روحیه او را بالاتر ببرند و شرایط روانی‌اش برای گلزنی را مهیا کنند با این جمله به استقبال بازیکن تیم محبوب‌شان می‌روند: «علیپور از این بازی گلزنی را شروع خواهد کرد» اما باز هم خبری از گل نمی‌شود.
علیپور مقابل سپاهان برای پنجمین مسابقه متوالی دور از گل ماند و البته نمایش ناامید کننده دیگری ارائه داد تا برای پنجمین هفته متوالی این سؤال را تکرار کنیم که چه بلایی سر این مهاجم مازندرانی و آقای گل سابق سرخ‌ها آمده است؟
علیپور در هر 5 بازی قبلی پرسپولیس در لیگ برتر فیکس بوده و در هر 5 بازی هم تا سوت پایان در زمین مانده و تعویض نشده اما علاوه بر اینکه هنوز موفق به گلزنی نشده نمایش‌هایی ناامیدکننده ارائه می‌کند و اصلاً شبیه فصول گذشته‌اش نیست.
در دو سه بازی ابتدایی وقتی علیپور گل نمی‌زد و البته خوب هم بازی نمی‌کرد بسیاری به این نکته اشاره داشتند که او در حال و هوای انتقال به فوتبال اروپاست و تمرکز ندارد. بعد از بازی با استقلال هم بار دیگر خودش به این مسأله اشاره کرد که مدتی تمرکز نداشته اما وضعیت او در بازی با سپاهان بهتر نشد.
علیپور انگار تمرکز، اراده، توان و اشتیاق خوب بازی کردن و گل زدن را از دست داده و مشکلات او فراتر از مسائل فنی است. او شبیه سایه‌ای از خودش است و جدا از اینکه گل نمی‌زند قادر به انجام کارهای ترکیبی موفق و ساختن موقعیت برای همبازیانش هم نیست. او آرام‌تر از همیشه می‌دود، شروع‌هایش شبیه گذشته نیست، کمتر از گذشته می‌پرد و آرام‌تر و کم دقت‌تر از قبل به توپضربه می‌زند.
شرایط علیپور در این 5 هفته کاملاً نگران کننده بوده و مشخص نیست کالدرون می‌خواهد با مهاجم اول تیمش چه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gz8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بهانه آوردن شفر بعد از هر شکست توهین به شعور هواداران است