تاریخ انتشار: 1397/12/14 11:29
کد خبر: 107726

بازیکن کلیدی پرسپولیس خانه نشین شد!

تیم فوتبال پرسپولیس که امروز می بایست به مصاف پاختاکور برود یکی از بازیکنان خود را در اختیار ندارد.
بازیکن کلیدی پرسپولیس خانه نشین شد!

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتى در نیم فصل دوم لیگ هجدهم توانست با خرید بازیکنان مورد نیاز به ترمیم نقاط ضعف خود بپردازد و براى حضورى قدرتمند در ادامه مسابقات پیش رو خود را مهیا کند.

سرخپوشان که با خرید بازیکنانى مثل سروش رفیعى، مهدى ترابى، مهدى شیرى، مهدى شریفى و بودیمیر تقریبا خیال خود را از زمین و نیکمت راحت میبینند و برانکو را دچار دردسر شیرینى براى چینش ترکیب کردند،باعث شده است بازیکنانى که در نیم فصل و در زمان محرومیت به نوعى عصاى دست برانکو بودند با اضافه شدن بازیکنان جدید جایگاه اصلى خود را از دست بدهند و به نیمکت تبعید شوند.

یکى از این بازیکنان امید عالیشاه هست،او که در نیم فصل اول با ثبت ٥پاس گل توانست در صدر جدول بهترین پاسور لیگ قرار بگیرد و از کاپیتان هاى این تیم به شمار مى رفت، با شروع نیم فصل دوم همچنان خود را براى حضور در ترکیب اصلى شایسته مى دید ولى در بازى هاى اخیر چندان فرصت بازی پیدا نکرده است و باید دید تا کجا این وضعیت را تحمل می‌کند.

اما امید عالیشاه که در آخرین تمرین تیم پرسپولیس قبل بازی با پاختاکور از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده بود اردوی سرخپوشان را ترک کرد تا برای استراحت راهی منزل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279jlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهره کلیدی پرسپولیس بازی با پاختاکور را از دست داد؟