تاریخ انتشار: 1397/02/05 19:39
کد خبر: 150498

شفر: استقلال در اعماق قلب من ریشه دوانده است

سایت آلمانی گزارشی را از سرمربی استقلال تهیه کرده است و گفتگویی با وی انجام داده است.
شفر: استقلال در اعماق قلب من ریشه دوانده است

حضور وینفرد شفر در فوتبال ایران باعث شده تا استقلال و حواشی این تیم مورد توجه رسانه های اروپایی و به ویژه آلمانی قرار گیرد. خبرگزاری د.پ.آ آلمان در گزارشی به حضور شفر در ایران و موفقیت های او پرداخته که بخشی از این گزارش در ادامه می آید:

در ورزشگاه و یا مکان های دیگر هواداران استقلال ساعت ها برای عکس سلفی با شفر منتظر می مانند و او را "ژنرال آلمانی" صدا می کنند. هیچ جای تردیدی نیست که شور و شوق فراوانی نسبت به مربی آلمانی وجود دارد زیرا او در مدت کوتاه توانسته تیم پر سابقه استقلال را به مدعی فتح لیگ قهرمانان آسیا تبدیل کند. شفر توانست گام به گام استقلال را از نو بسازد و آن را جز 3 تیم بالای جدول و همچنین صدرنشین در گروه لیگ قهرمانان  تبدیل کند و استقلال به فینال حذفی رسید. بعد از پیروزی در دربی که برای هواداران از قهرمانی مهم تر است، رسانه ها از او به عنوان "ژنرال آلمانی" یاد کردند.

سرمربی آلمانی در باره تیمش می گوید:

استقلال برای من فراتر از یک تیم و شغل فوتبالی است. استقلال در اعماق قلب من ریشه دوانده است. شفر درباره شرایط ایران نیز صحبت کرده و از دلتنگی های خود گفته است: یکسری گزارشات خارجی در مورد ایران وجود دارد که اشتباه است و برخی از آنها نیز دروغ است. ایران کشوری امن است و ایرانیان مردمانی دوست داشتند هستند. من غذاهای ایران را دوست دارم اما گاهی دل تنگ نان گرد و سوسیس سرخ کرده می شوم. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276ygn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید AFC از باشگاه استقلال و وینفرد شفر