تاریخ انتشار: 1398/12/12 19:52
کد خبر: 68898

علت ملاقات کی‌روش با جهانبخش لو رفت!

کی‌روش علاوه بر آلزاته با علیرضا جهانبخش، شاگرد سابقش نیز دیدار کرد و در صفحه اجتماعی خود با انتشار کسی در کنار این دو بازیکن نوشت: دو بازیکن بسیار مستعد و آینده‌دار که در یک باشگاه برای یک هدف تلاش می‌کنند.
علت ملاقات کی‌روش با جهانبخش لو رفت!

 کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق ایران که هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده دارد روز شنبه راهی انگلیس شد تا بازی یکی از شاگردانش در لیگ برتر را از نزدیک تماشا کند. کلمبیا در مرحله مقدماتی جام جهانی حدود یک ماه دیگر برابر ونزوئلا و شیلی به میدان می رود و مربی پرتغالی بدنبال فراهم کردن بهترین آماه سازی ممکن برای تیمش است و به همین دلیل راهی انگلیس شد تا بازی استیون آلزاته را در ترکیب برایتون از نزدیک تماشا کند. البته از شانس بد کی‌روش، این هافبک کلمبیایی تنها 8 دقیقه برابر کریستال پالاس به میدان رفت.

کی‌روش علاوه بر آلزاته با علیرضا جهانبخش، شاگرد سابقش نیز دیدار کرد و در صفحه اجتماعی خود با انتشار کسی در کنار این دو بازیکن نوشت:«دو بازیکن بسیار مستعد و آینده‌دار که در یک باشگاه برای یک هدف تلاش می‌کنند. هر دوی آنها برای هواداران و تیم‌های ملی خود با شور و عشق فراوانی تلاش می‌کنند. بچه‌ها از هر دوی شما بخاطر تعهد و صداقت‌تان تشکر می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275rvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ جالب کارلوس کی‌روش به پیام‌های تبریک تولدش