تاریخ انتشار: 1403/04/24 19:53
خطیبی: اسامی مطرح شده شایعه هستند؛
کد خبر: 1279895

چه کسی وزیر ورزش دولت چهاردهم می‌شود؟

عضو کارگروه ورزش دولت چهاردهم مطرح شدن نام برخی افراد برای حضور در وزارت ورزش و جوانان را رد کرد.
چه کسی وزیر ورزش دولت چهاردهم می‌شود؟

به گزارش فرتاک ورزشی

رسول خطیبی که عضو کارگروه ورزش دولت چهاردهم است و به همراه برخی از افراد شناخته شده در حوزه ورزش، وزرای سابق و... وظیفه معرفی فرد نهایی و گزینه‌های مناسب برای وزارت ورزش و جوانان را به مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب دارند، توضیحاتی مهمی در این خصوص ارائه داد.

خطیبی درباره مطرح شدن برخی اسامی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: به هیچ عنوان هیچ گزینه‌ای مطرح نیست و نام هیچ فردی در کارگروه ورزش مطرح نشده است و تمام اسامی مطرح شده شایعه هستند.

این پیشکسوت فوتبال ایران یادآور شد: در جلساتی که طی روزهای اخیر در کارگروه ورزش دولت منتخب برگزار شده، پیرامون مباحث کلی در حوزه ورزش و جوانان، توسعه ورزش، رفع مشکلات ورزشکاران و به ویژه قهرمانان، حمایت از تیم‌های ملی، پشتیبانی از نمایندگان ایران در المپیک، توجه به زیرساخت، رفع مشکلات بین‌المللی فدراسیون‌های ورزشی و ورزشکاران و... بحث و تبادل نظر جدی صورت گرفته تا وزارت جدید به آنها بپردازد.

خطیبی تاکید کرد: امروز هم جلسه مهمی در کارگروه ورزش دولت منتخب برگزار می‌شود که برای نخستین بار پیرامون شاخص‌های وزیر پیشنهادی بحث و تبادل نظر خواهد شد و پیش از این، هیچگونه صحبتی در این باره انجام نشده است.

سرمربی سابق تراکتور و مهاجم پیشین تیم ملی درباره شایعاتی که پیرامون حضور خودش در وزارت ورزش و جوانان مطرح شده، ابراز کرد: بنده هیچگونه علاقه‌ای برای فعالیت در این زمینه ندارم و اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم، اما برای سربلندی ورزش ایران و دولت دکتر پزشکیان تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

رسول خطیبی

خطیبی ابراز کرد: مطمئن باشید دکتر پزشکیان بهترین انتخاب را انجام خواهند داد و با توجه به اینکه خودشان هم علاقه ویژه‌ای به ورزش دارند و ورزشکار هم هستند، روزهای روشنی در انتظار ورزش ایران است.

این پیشکسوت ورزشی تصریح کرد: گزینه‌های کارگروه وزارت ورزش و جوانان که هر تعداد باشند، در اختیار دکتر پزشکیان رئیس جمهوری محترم قرار می‌گیرند و ایشان انتخاب نهایی را انجام خواهند داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb7dqn

آخرین اخبار