تاریخ انتشار: 1403/04/29 17:32
کد خبر: 1280222

فولاد با جذب دو استقلالی، یحیی را قوی‌تر کرد!

در تصمیمی غیرمنتظره، دو پیشکسوت استقلال به جمع مربیان فولاد خوزستان در لیگ بیست و چهارم اضافه شدند.
فولاد با جذب دو استقلالی، یحیی را قوی‌تر کرد!

به گزارش فرتاک ورزشی

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان، با درخواست یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم، افشین حاجی‌پور و احمد آل‌نعمه از عصر امروز جمعه (29 تیر 1403) کار خود را به عنوان مربی در کادر فنی فولاد آغاز کردند.

حاجی‌پور و آل‌نعمه که سابقه بازی در استقلال را نیز در کارنامه خود دارند، از بازیکنان پیشکسوت فولاد هستند که با داشتن مدرک A آسیا، در کنار یحیی گل‌محمدی (سرمربی)، حمید مطهری، محمد عسگری (مربی) و مارکو کازر (مربی بدنساز) اعضای کادر فنی این تیم را در لیگ بیست و چهارم تشکیل می‌دهند.

حضور این دو پیشکسوت باتجربه در کنار کادر فنی فولاد، می‌تواند نویدبخش روزهای درخشانی برای این تیم در لیگ آینده باشد.

همچنین، شنیده می‌شود با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه فولاد، به زودی از مربی دروازه‌بان‌های این تیم نیز رونمایی خواهد شد.

این خبر با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی روبرو شده و هواداران فولاد منتظر درخشش تیمشان در فصل جدید لیگ برتر هستند.

لازم به ذکر است که یحیی گل‌محمدی سابقه مربیگری در تیم‌های ذوب‌آهن، صبا، پرسپولیس و شهرخود را نیز در کارنامه خود دارد و در حال حاضر سرمربی تیم ملی ایران نیز می‌باشد.

با اضافه شدن حاجی‌پور و آل‌نعمه به کادر فنی فولاد، باید منتظر ماند و دید که این تیم در لیگ بیست و چهارم چه عملکردی خواهد داشت.

افشین حاجی پور

احمد آل نعمه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6bbb

آخرین اخبار