تاریخ انتشار: 1403/04/29 10:18
کد خبر: 1280193

یحیی عطیةالله؛ در آستانه پیوستن به پرسپولیس! معمای ناپدید شدن حل شد، اما آینده چه خواهد شد؟

پس از ماه‌ها کش و قوس و گمانه‌زنی، به نظر می‌رسد که یحیی عطیةالله، مدافع ملی‌پوش مراکشی، در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد. او که تابستان گذشته به طور ناگهانی از سوچی روسیه ناپدید شده بود، این روزها در الاهلی مصر حضور دارد و مذاکرات خود با این باشگاه را نهایی می‌کند.
یحیی عطیةالله؛ در آستانه پیوستن به پرسپولیس! معمای ناپدید شدن حل شد، اما آینده چه خواهد شد؟

به گزارش فرتاک ورزشی

یحیی عطیةالله، مدافع چپ 29 ساله مراکشی، که یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس در تابستان جاری بود، روزهای عجیب و پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. او که در نیم فصل دوم فصل گذشته به سوچی روسیه پیوسته بود، در پایان فصل و پس از سقوط این تیم به لیگ پایین‌تر، به طور ناگهانی از این باشگاه ناپدید شد. این اتفاق واکنش مدیر ورزشی سوچی را نیز به دنبال داشت و او با اشاره به اینکه عطیةالله یک هفته است در تمرینات تیمش شرکت نمی‌کند، گفت: "ما در این خصوص به فدراسیون بین‌المللی فوتبال نامه زده‌ایم، اما هنوز نمی‌دانیم مشکل عطیة الله با ما چیست. با این حال، از حقوق خود دفاع خواهیم کرد."

اما پس از ماه‌ها سکوت، سرانجام یحیی عطیةالله در الاهلی مصر پناه گرفت و به طور علنی از تمایل خود برای پیوستن به پرسپولیس خبر داد.

عطیةالله در گفتگو با یک رسانه مصری اظهار داشت: "من همیشه آرزوی بازی در پرسپولیس را داشتم و این باشگاه را دوست دارم. مذاکرات من با پرسپولیس در حال انجام است و امیدوارم به زودی به جمع سرخ‌ها ملحق شوم."

دلایل نهایی نشدن قرارداد با الاهلی!

با وجود پناه گرفتن در الاهلی و تمایل یحیی عطیةالله برای پیوستن به پرسپولیس، هنوز قرارداد او با این باشگاه نهایی نشده است. گفته می‌شود که اختلافات مالی بین عطیةالله و الاهلی دلیل اصلی این موضوع است.

رقابت پرسپولیس با سایر مدعیان!

العين الثالثة، وب‌سایت خبری مراکشی، مدعی شده که دو باشگاه مطرح روسی و همچنین پرسپولیس ایران برای جذب عطیةالله با الاهلی رقابت می‌کنند. با این حال، به نظر می‌رسد که پرسپولیس شانس بیشتری برای جذب این بازیکن دارد.

سابقه یحیی عطیةالله:

عطیةالله سابقه بازی در تیم‌های المپیک اسفی، ولس یونان، الوداد کازابلانکا و سوچی روسیه را در کارنامه دارد. او در 8 فوریه 2024 با قراردادی 500 هزار یورویی به سوچی پیوست و در 10 مارس اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد.

وضعیت فعلی:

عطیةالله در حال حاضر در مراکش حضور دارد و مذاکرات خود با الاهلی و پرسپولیس را دنبال می‌کند. هنوز مشخص نیست که او در نهایت با چه باشگاهی قرارداد خواهد بست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xe5abp

آخرین اخبار