تاریخ انتشار: 1403/04/25 20:21
کد خبر: 1279965

کاپیتان استقلال: جز هوادار، کسی کنارم نبود!

سیدحسین حسینی با انتشار یک استوری، وعده داد که به زودی درخصوص اتفاقات اخیر به صحبت می‌پردازد.
کاپیتان استقلال: جز هوادار، کسی کنارم نبود!

به گزارش فرتاک ورزشی

سیدحسین حسینی پس از چند روز غیبت، عصر دوشنبه راهی کمپ مرحوم حجازی شد و برای نخستین بار، در تمرین این تیم شرکت کرد. حضور کاپیتان استقلال به شایعات زیادی که طی روزهای اخیر درباره او منتشر شده بود، پایان داد.

حسینی برای حضور دوباره در استقلال، جلسه‌ای را با مدیران هلدینگ خلیج فارس برگزار کرد ولی بدون نتیجه خاصی به پایان رسید تا اینکه او شب گذشته در نشستی که با جواد نکونام داشت، حاضر شد برای برداشتن گام‌های مثبت در راه حل مشکلات، راهی محل تمرین شود.

حسینی که بابت جذب سنگربان خارجی توسط مدیران هلدینگ حسابی دلخور است، در این مدت از انجام هرگونه اظهارنظری خودداری کرده بود و عصر دوشنبه نیز راهی کمپ حجازی شد تا نخستین جلسه تمرینی خود را برگزار کند.

حضور کاپیتان استقلال در کمپ حجازی، با استقبال هواداران همراه شد. تعداد زیادی از طرفداران استقلال ضمن تشویق حسینی، از مدیران باشگاه خواستار حل مشکلات و قطعی شدن حضور این بازیکن در تیم شدند.

حالا نیز سیدحسین با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، وعده داده که به زودی پیرامون اتفاقات اخیر که به کسب مجوز او مربوط می‌شود و همچنین سایر موضوعات و مباحث، صحبت خواهد کرد.

او همچنین به تشکر از طرفداران استقلال پرداخته که در روزهای اخیر، به شدت از حسینی حمایت کرده و خواستار حفظ او در تیم شده‌اند.

vcjwigld

حسینی در این استوری نوشته است:

    هواداران عزیز

    صحبت‌های زیادی دارم که به زودی با شما در میان می‌گذارم...

    فقط خواستم بابت حمایتی که در این مدت از من داشتید، از تک تک شما تشکر کنم؛ روزهایی که هیچ کس کنار من نبود، شما من را تنها نگذاشتید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qemle8

آخرین اخبار