تاریخ انتشار: 1403/04/25 01:03
کد خبر: 1279917

تنش جدی در آمریکا: فینال کوپا به تاخیر افتاد

درگیری‌های بیرون از ورزشگاه موجب تاخیر 7۵ دقیقه‌ای در برگزاری دیدار فینال کوپا آمه‌ریکا شد.
تنش جدی در آمریکا: فینال کوپا به تاخیر افتاد

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم ملی آرژانتین قرار بود از ساعت ۰۳:۳۰ دوشنبه به وقت ایران در دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبری تیم ملی کلمبیا به میدان خواهد رفت تا تکلیف قهرمان این مسابقات روشن شود.

اما دقایقی قبل اعلام شد که این دیدار قرار است با حداقل 75 دقیقه تاخیر برگزار شود و دلیل این اتفاق هجوم هواداران تیم ملی کلمبیا به ورزشگاه برای تماشای این بازی در حالی است که بلیتی تهیه نکرده‌اند‌.

تنش جدی در آمریکا: فینال کوپا به تاخیر افتاد

این اتفاق باعث شده است که دردسرهای بسیاری برای نیروهای امنیتی حاضر در اطراف ورزشگاه و همچنین هواداران تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کلمبیا که پیش از این برای تماشای این بازی بلیط تهیه کرده بودند ایجاد شود.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که بسیاری از هواداران به دلیل جو متشنج اطراف ورزشگاه هراسیده و مضطرب هستند و نیروهای امنیتی آمریکا که پیش از این هم انتقادهای بسیاری از عملکرد آنها در در طول  مسابقات کوپا صورت گرفته بود در برخورد با آنها ناتوان هستند.

تنش جدی در آمریکا: فینال کوپا به تاخیر افتاد

درگیری جدی بین نیروهای امنیتی و همچنین هواداران تیم ملی کلمبیا که در تلاش هستند وارد ورزشگاه شوند در ویدیوها مشهود است و انتقادهای بسیاری را از میزبانی آمریکا از کوپا آمه‌ریکا مطرح کرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qemla8

آخرین اخبار