تاریخ انتشار: 1403/02/09 11:39
کد خبر: 1273916

پیشنهاد کاپلو برای نیمکت میلان: سرمربی شگفتی‌ساز سری آ

سرمربی سابق میلان از سرمربی شگفتی‌ساز این فصل سری آ به عنوان بهترین گزینه برای هدایت روسونری یاد کرد.
پیشنهاد کاپلو برای نیمکت میلان: سرمربی شگفتی‌ساز سری آ

فابیو کاپلو مشتاقانه منتظر آمدن مربی جدیدی به روسونری است. به نظر او تیاگو موتا می‌تواند جایگزین شایسته‌ای برای استفانو پیولی باشد.

دُن‌ فابیو با اشاره به حضور مربی جدید در میلان گفت: مربی جدیدی که به میلان می‌آید ابتدا باید بداند کجا کار می‌کند. هر لیگ قوانین نانوشته خود را دارد. در اسپانیا طبق میراث گواردیولا بازی می‌کنند. در انگلیس تیم‌ها می‌جنگند و می‌دوند. حتی اگر نتیجه سه بر صفر هم باشد، تیمی که عقب افتاده برای بازگشت به بازی با تمام توانش می‌جنگد. در فرانسه قدرت بدنی حرف اول و آخر را می‌زند. سرمربی جدیدی که به میلان می‌آید باید نحوه کار در باشگاه و لیگ را بداند و کاربلد باشد.

او با اشاره به موفقیت‌های تیاگو موتا در این فصل در تیم بولونیا اظهار کرد: او ارزش و سطح همه بازیکنانش را بالا برده است و ارتباط خوبی با بازیکنان بولونیا دارد. بازیکنان حاضرند برایش در زمین بجنگند. موتا بهترین گزینه برای هدایت میلان است.

بولونیا در این فصل با هدایت تیاگو موتا توانسته است در رده چهارم قرار گیرد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را نشانه گرفته است.

میلان در فصل جاری سری A  با هدایت استفانو پیولی عملکرد خوبی نداشته است و شکست در داربی میلان نیز هواداران این تیم را عصبانی‌تر کرده است و به نظر می‌رسد استفانو پیولی در پایان فصل این تیم را ترک کند.

مارک فان‌بومل، سرمربی کنونی آنتورپ، که سال ۲۰۱۱ همراه زلاتان ایبراهیموویچ تیم فاتح اسکودتو شد، یکی دیگر از گزینه‌های سران روسونری برای مربیگری در روسونری است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pblbvl

آخرین اخبار