تاریخ انتشار: 1403/03/24 09:28
کد خبر: 1277115

روزی که پرسپولیس آینده را خرید

انتقال احمد نوراللهی و مهدی طارمی به پرسپولیس شاید مهمترین اتفاق پیش از لیگ چهاردهم برای این تیم بود.
روزی که پرسپولیس آینده را خرید

به گزارش فرتاک ورزشی

پرسپولیس و علی دایی در تابستان پیش از لیگ چهاردهم نقل و انتقالات چندان خوبی نداشتند. جدایی سیدجلال حسینی و چند بازیکن دیگر از تیمی که نایب قهرمان لیگ برتر شده بود، یک چهره کاملا جدید ساخت که نتایج ضعیفش برای هواداران این تیم تا حد زیادی قابل پیشبینی بود اما در این بین یک اتفاق جالب هم رقم خورد.

2043113

اولین تصویری که از احمد نوراللهی بعد از انتقال به پرسپولیس منتشر شد.

علی دایی که فصل گذشته محمد عباس‌زاده را به تیمش آورده بود، دو بازیکن جوان دیگر را برای پرسپولیس خرید. احمد نوراللهی از فولاد یزد به این تیم پیوست و مهدی طارمی نیز از ایرانجوان به تهران آمد تا پای برگه قراردادی با سربرگ باشگاه پرسپولیس را امضا کند.

نکته جالب اینکه احمد نوراللهی دقیقا در روز 23 خرداد 1393 به پرسپولیس ملحق شد تا حالا ده سالگی انتقال به این تیم را جشن بگیرد. او به عنوان بازیکنی 20 ساله در اردوی پیش فصل سرخپوشان حاضر شد و در حالی که به نظر می‌رسید پشت خط رضا حقیقی باشد، بعد از جدایی این بازیکن به دلیل مشکلات مالی، خود را به ترکیب تیم پرسپولیس تحمیل کرد.

 

2043112

احمد نوراللهی با نظر حمید درخشان به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید و نمایش‌های خوبی را از خود نشان داد.

مهدی طارمی نیز راه مشابهی را رفت و با گلی که در شروع فصل برابر ذوب آهن به ثمر رساند، آوازه خود را به سکوهای پرسپولیسی رساند. با این حال آنچه طارمی را به ترکیب پرسپولیس رساند، نمایش درخشانی بود که در شهرآورد پایتخت ارائه کرد تا تیم حمید درخشان، شاگردان امیر قلعه‌نویی را شکست بدهند.

2043115

تصویری از تمرینات پرسپولیس در لیگ چهاردهم و مهدی طارمی که چهره ناشناس آن روزهای پرسپولیس محسوب می‌شد.

فصل بعد که برانکو به پرسپولیس آمد، آنها پیراهن شماره 8 و 9 را برداشتند تا به جمع بازیکنان ستاره پرسپولیس ملحق شوند. طارمی به سرعت وارد چرخه ملی هم شد و نوراللهی نیز در هیبت یک ستاره و مهره قهرمانی برای پرسپولیس ایفای نقش کرد و در ادامه به پیراهن تیم ملی هم رسید.

2043116

این روزی است که مهدی طارمی در فوتبال ایران متولد شد، جایی که اگرچه گلی به استقلال نزد اما همه پیروزی دربی را به نام او نوشتند.

شاید بسیاری از هواداران پرسپولیس به درستی معتقد باشند که بدون این دو ستاره، نتایج درخشان این تیم به وقوع نمی‌پیوست. البته این دو بازیکن حالا در خارج از کشور حضور دارند و شاید در سالهای آینده برای خداحافظی با پیراهن پرسپولیس به ایران بیایند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqkm7q

آخرین اخبار