تاریخ انتشار: 1403/02/12 19:09
کد خبر: 1274263

مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد

از نگاه سرمربی تیم فوتبال سپاهان برنده بازی امشب این تیم مقابل پرسپولیس، استقلال بوده است.
مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد

به گزارش فرتاک ورزشی

ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هواداران فضای خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند و تیمی که از این بازی سود برد، استقلال بود.

وی با تمجید از پرسپولیس خاطرنشان کرد: حریف‌مان یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت بسیار خوبی دارد. شکست دادن پرسپولیس در خانه‌اش اصلاً ساده نیست. همه می‌دانند امسال چه چالش‌هایی پشت سر گذاشتیم و به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند، تبریک می‌گویم. اگر کلاهی روی سرم بود، برمی‌داشتم و به بازیکنان تعظیم می‌کردم. برای تیم‌هایی که شرایط آنها برای جنگیدن در راستای قهرمانی مهیاست، آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در واکنش به خبرنگاری که مدعی شد شاگردانش برای اتلاف وقت روی زمین می‌افتادند، گفت: من برای فوتبال به اینجا آمده‌ام و نیازی ندارم به این سؤال پاسخ بدهم. بازی پُر از احساسات است و از بازیکنان بابت تلاشی که کردند، تشکر می‌کنم. گاهی این شرایط در بازی پیش می‌آید. متأسفم چون طوری که من بازی را دیدم، شما ندیدید.

مورایس در واکنش به خبرنگاری که معتقد بود سپاهان از ستاره‌های زیادی برخوردار است و مطابق انتظارات نتیجه نگرفته، عنوان کرد: شما فکر می‌کنید سپاهان باید قهرمان شود؟ کدام بازی‌های سپاهان را دیدید؟ بازی‌هایی داشتیم که خیلی بهتر یا بدتر از امروز بودیم. این عملکردی بود که مقابل پرسپولیس ممکن بود. بازی از چیزهای زیادی چون داور، زمین خیس و کیفیت حریف تشکیل شده بود. مقابل حریف ساده‌ای نبودیم و همه چیز همیشه به سود ما نیست.

وی در ادامه اظهارات خودش بیان کرد: اگر قرار بود قهرمان شویم، می‌توانستیم با اختلاف 10 امتیاز قهرمان شویم. با این حال اکنون این 10 امتیاز اختلاف را ندارم، اما می‌توانم بگویم سپاهان هم 10 سال است که قهرمان نشده. ما ستاره‌های زیادی داریم؛ محمدجواد حسین‌نژاد که کسی او را نمی‌شناخت، عباس حبیبی که کسی او را نمی‌شناسد، نفراتی چون اعرابی و هادی محمدی که ستاره بود و در تیم ملی حضور ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه سیاوش یزدانی یک ستاره است که استقلال او را نمی‌خواست، تصریح کرد: شهریار مغانلو یکی از ستاره‌های لیگ است که گاهی انتقاد می‌شود که چرا گل نمی‌زند. فقط یک بازیکن از تیم ملی داشتیم که امروز بازی کرد. ما ستاره‌های زیادی داریم. وقتی به سپاهان آمدم، رامین رضاییان ستاره شد؛ بازیکنی که پرسپولیس او را نمی‌خواست. خیلی خوشحالم که این همه ستاره دارم، اما این کافی نیست. ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم، اما قهرمان شوم.

مورایس درباره وضعیت همکاری خود با سپاهان اصفهان برای فصل آینده اظهار داشت: من هوادار سپاهان نیستم؛ مربی هستم و کارم را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهم. خوشحال می‌شوم اگر بروم و مرا نخواهند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqk5xl

آخرین اخبار