تاریخ انتشار: 1402/12/07 10:24
کد خبر: 1268087

۸ سرخابی با لباس زرد علیه استقلال

دیدار تیم های استقلال و سپاهان در حالی فردا سه شنبه برگزار می شود که در جمع زردپوشان اصفهان 8بازیکن سابق سرخابی دیده می شوند.
۸ سرخابی با لباس زرد علیه استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی

تنها تیمی که در لیگ برتر بیشترین بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس در خود جای داده سپاهان است. این تیم در حال حاضر ۸ بازیکن سرخابی دارد که اگر عیسی ال کثیر از سپاهان جدا نمی‌شد و کاوه رضایی هم بلاتکلیف نبود با ۱۰ بازیکن به مصاف استقلال می رفت.

 رامین رضاییان، فرشاد احمد زاده، شهریار مغانلو، میلاد زکی پور، امید نورافکن، محمد دانشگر، سیاوش يزدانی و رضا اسدی در سپاهان بازی می کنند که هر یک از آنها با انگیزه خاصی به مصاف استقلال خواهند رفت. ناگفته نماند دیدار رفت دو تیم با تنها گل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی سود سپاهان به ثمر رسید.

استقلال در حال حاضر با انجام 17 بازی و کسب 36 امتیاز در رده اول جدول قرار دارد و پشت سر آن از همین تعداد بازی و 33 امتیاز پرپسولیس قرار گرفته است. سپاهان اصفهان در حالی در رده سوم جدول قرار دارد که دو بازی از دیگر رقبا کمتر انجام داده است و با انجام 15 بازی و 31 امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است. 

دیدار استقلال تهران و سپاهان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فردا سه شنبه ساعت 17/30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqge9o

آخرین اخبار