تاریخ انتشار: 1403/02/27 14:51
کد خبر: 1275483

آکادمی"علی اصغری"در باشگاه استقلال جواب نداد، ضیایی وارد شد/ ضعیف‌ترین نتايج در پایه‌ها و فراری شدن مربیان!

سرانجام پس از مدت ها بلاتکلیفی در نهایت مدیریت ضعیف اصغر حاجیلو در آکادمی باشگاه استقلال به پایان رسید و محمد حسین ضيايي روی کار آمد تا شاید به پایه های باشگاه سر و سامان دهد.
آکادمی"علی اصغری"در باشگاه استقلال جواب نداد، ضیایی وارد شد/ ضعیف‌ترین نتايج در پایه‌ها و فراری شدن مربیان!

به گزارش فرتاک ورزشی

مسابقات لیگ برتر یا همان ( آسیا ویژن) تهران به پايان رسید و تیم های قهرمان و تیم های سقوط کننده مشخص شدند. در رده بزرگسالان تیم ستارگان شاهین دهداری به مقام قهرمانی رسید، در رده امید، پیکان موفق شد قهرمانی را از آن خود کند، در رده جوانان تیم کیا رتبه نخست را به دست آورد، در رده نوجوانان پرسپولیس قهرمان شد و در رده نونهالان هم سايپا موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 آمار نشان می دهد قهرمانی‌ها بین تیم‌های سرشناس تقسیم شدند و هیچ آکادمی در دو رده قهرمان نشد. از باشگاه سایپا، نوجوانان این باشگاه از پیکان، امید از پرسپولیس نوجوانان و از کیا نیز جوانان جام قهرمانی را به خانه بردند. در رده بزرگسالان هم چون این تیم‌ ها نماینده ای نداشتند، شاهین دهداری جام را به خانه برد.

حال اینکه در قهرمانی های به دست آمده هیچ خبری از آکادمی باشگاه بزرگ استقلال نبود جای تعجب دارد! جالب اینجاست که حتی در نایب قهرمانی ها نیز خبری از تیم های استقلال نیست و پایه های این باشگاه فصل بسیار ناامید کننده ای را سپری کردند.

با این حال این فصل آکادمی باشگاه استقلال آنقدر حواشی داشت که حتی کار به محرمیت مدیر آکادمی هم کشیده شد! ناگفته نماند مدیریت بسیار ضعیف اصغر حاجیلو باعت شد هیچ مربی به جز مربی نزدیک به خودش  پايان فصل را نبیند و همه مجبور به استعفا شوند. کار به جایی رسید که در هر رده به جز رده جوانان مربیان زیادی رفت آمد کردند و در نهايت مربیان درجه چندم بی کارنامه لیگ را به پایان رساندند.

 بد نیست بدانید بدانید استقلال یک تیم امید کشوری هم داشت که این رده هم نتیجه نگرفت‌ و فقط از سقوط فرار کرد. جالب اینجاست کادر فنی این رده هم چندان مشخص نبود و هر بازی یک نفر روی نیمکت نشست که تیم عجیب و غریبی بود.

مشخص نشد چرا این همه مربی نتوانستند با مدیریت، مدیر آکادمی کار کنند؟! مشکلات  طوری بود که هم  مربیان موفق تصميم به جدایی گرفتند و هم مربیان ناموفق حوصله ماندن با مديريت اصغر حاجیلو را نداشتند. از ايوب اصغرخانی موفق گرفته تا سیاوش اکبرپور، سبو شهبازیان و سایر مربیان نتوانستند با مديريت باشگاه کنار بیایند و هر هفته شاهد رفت و آمد یک مربی در آکادمی بودیم. تنها مربی که البته سابقه آنچنانی در فوتبال ندارد و از پیشکسوتان استقلال هم محسوب نمی شود یار همیشگی اصغر حاجیلو بود و می خواست تیم جوانان را به جایگاه واقعی اش برساند که با آن همه سر و صدا  تیم را سوم تحويل داد. تیمی که یکی از پرمهره ترین تیم جوانان تهران بود ولی پایین تر از کیا و پیکان قرار گرفت.

 مربی که در طول فصل آنقدر از مدیریت آکادمی استقلال تعریف و تمجید کرد که اگر هر کی شناختی از فوتبال نداشت فکر می کرد آکادمی باشگاه استقلال بهترین نتایج تاریخ را گرفته و بهترين امکانات را در اختيار مربیان قرار داده است! اينکه تیم‌ اميد استقلال در رتبه پنجم قرار بگیرد، تیم جوانان پر مهره در رده سوم باشد، تیم نوجوانان در رده یازدهم و نونهالان در رده چهارم آیا برای باشگاه بزرگ استقلال فاجعه نیست؟! باشگاهی که مربیان با کارنامه آمدند ولی دوام نیاوردند ولی مربیان بی کارنامه ماندند و کاری هم نکردند. مربیانی که باید هزینه می کردند تا به آکادمی باشگاه استقلال نزدیک شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqzgyq

آخرین اخبار