تاریخ انتشار: 1403/04/25 04:40
کد خبر: 1279911

نگرانی بزرگ: ساختار پرسپولیس از بین می‌رود

سیدجلال حسینی نسبت به آینده این تیم ابراز نگرانی کرد.
نگرانی بزرگ: ساختار پرسپولیس از بین می‌رود

به گزارش فرتاک ورزشی

 پرسپولیس با هدایت خوان کارلوس گاریدو برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آغاز کرده اما تمرینات این تیم در شرایطی دنبال می‌شوند که باشگاه پرسپولیس تاکنون نتوانسته در نقل و انتقالات موفق ظاهر شود.

پرسپولیس علاوه بر اوسمار ویه‌را که فصل گذشته موفق شد سرخ‌ها را به عنوان قهرمانی برساند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی را از دست داد و مشخص نیست علیرضا بیرانوند و گئورگی گولسیانی نیز فصل آینده در این تیم حضور داشته باشند یا خیر.

سیدجلال حسینی، مربی پرسپولیس، در گفتگویی با خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا دلیل جدایی اوسمار ویه‌را تنها مسائل مالی بود یا موضوع دیگری وجود داشت، گفت: من در جریان این بحث نیستم، چه آقای گل‌محمدی و چه اوسمار.

او با ابراز نگرانی از آینده پرسپولیس افزود: در این سال‌ها با وجود اینکه از نظر مالی مشکل داشتیم و هر سال در نقل و انتقالات مشکل داشتیم، پرسپولیس با کمک هواداران در ساختاری قوی‌ داشته است. در حال حاضر این ساختار از بین می‌رود و این کار را سخت می‌کند.

حسینی تاکید کرد: من امیدوارم که بتوانیم دوباره با کمک هواداران پیش برویم. فقط با کمک هواداران می‌توانیم ساختاری قوی داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqzbev

آخرین اخبار