تاریخ انتشار: 1403/03/07 17:44
بایناما جانشین علیرضا علیزاده خواهد شد:
کد خبر: 1276157

عامل‌قهرمانی استقلال جانشین‌ ستاره گل‌گهر!

اریک بایناما بازیکن حاشیه‌ساز دو فصل پیش مقابل استقلال به میدان خواهد رفت.
عامل‌قهرمانی استقلال جانشین‌ ستاره گل‌گهر!

به گزارش فرتاک ورزشی

اریک بایناما هافبک گابن گل‌گهر سیرجان به احتمال زیاد یکی از بازیکنانی خواهد بود که در ترکیب اصلی گل‌گهر مقابل استقلال به میدان خواهد رفت، بازیکنی که استقلالی‌ها در فصل قهرمانی‌ خاطره شیرینی از او دارند!

محرومیت و سه بر صفر شدن دیدار استقلال و گل‌گهر در فصلی که این تیم قهرمان لیگ برتر شد تاثیرزیادی در صدرنشینی آبی‌ها داشت و گل‌گهر که در آن فصل نتایج خوبی گرفته بود را از کورس قهرمانی خارج کرد و پس از آن گل‌گهر با حواشی که برایش ایجاد شد در رقابت با سرخابی ها ناکام ماند و خیلی زود از کورس قهرمانی خارج شد تا دو قطبی در آن فصل لیگ برتر شکل بگیرد.

بایناما در این فصل لیگ برتر آمار چندان خوبی ندارد اما با توجه به غیبت علیزاده، عاشوری و اسلامی‌خواه گزینه ای محتمل برای حضور در خط هافبک خواهد بود و در کنار احمدرضا زنده روح به میدان خواهد رفت.

البته آمار نسبتا ضعیف بایناما می‌تواند به دلیل تغییر پستی باشد که مارینوس برای او در نظر گرفته است، او در فصل‌های گذشته بیشتر به عنوان وینگر یا هافبک هجومی به میدان رفته است اما در این فصل در میانه میدان و نقش بازیساز یا هافبک دفاعی برای گل‌گهر به میدان می‌رود.

بایناما در این فصل 11 بازی به عنوان بازیکن ثابت و 11 بار هم به عنوان جانشین به میدان آمده و تنها تاثیرگذاری مستقیم این بازیکن روی گل‌های گل‌گهر به بازی با استقلال خوزستان برمی‌گردد که از نیمه زمین خودشان پاس فوق‌العاده‌ای برای سعید سحرخیزان ارسال کرد و این بازیکن را با دروازه‌بان حریف تک به تک کرد و بعد از آن دو بازی به عنوان جانشین و مقابل شمس‌آذر در ترکیب اصلی قرار گرفت.

این هافبک دونده و پرتلاش در بازی فیزیکی و جنگندگی‌های میان میدان می‌تواند نقش ویژه ای داشته باشد اما خلاقیت بالایی برای کار با توپ ندارد و بیشتر در برنامه‌های تاکتیکی مارینوس ایفای نقش خواهد کرد و باید دید مقابل استقلال چه عملکردی خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8wx9

آخرین اخبار