تاریخ انتشار: 1403/04/29 19:11
کد خبر: 1280232

بازگشت باشکوه شاهزاده; علیپور بار دیگر در پیراهن سرخ ها!

علیپور: من فقط یک سربازم، آمده ام که به پرسپولیس کمک کنم!
بازگشت باشکوه شاهزاده; علیپور بار دیگر در پیراهن سرخ ها!

به گزارش فرتاک ورزشی

علی علیپور، مهاجم محبوب پرسپولیس، پس از چهار سال بازی در لیگ برتر پرتغال به خانه ی خود بازگشت.

او که با قراردادی دو ساله به جمع سرخ پوشان پایتخت پیوسته است، ابراز امیدواری کرد که بتواند دوباره در پیراهن این باشگاه بدرخشد.

علیپور در مراسم معارفه خود گفت: "هیچ وقت خودم را با اسطوره‌ها مقایسه نمی‌کنم. من فقط تلاش می‌کنم که بهترین عملکردم را برای پرسپولیس ارائه دهم و به این تیم در رسیدن به موفقیت‌ها کمک کنم."

او در ادامه افزود: "از هواداران پرشور پرسپولیس ممنونم که همیشه از من حمایت کرده‌اند. من قول می‌دهم که با تمام توان برای این تیم بازی کنم و آنها را ناامید نکنم."

بازگشت علیپور به پرسپولیس خبر بسیار خوبی برای هواداران این تیم است.

او یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس است و در دوران حضور قبلی خود در این تیم، افتخارات زیادی کسب کرد.

او همچنین در سال 2018 با پیراهن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. با بازگشت علیپور، خط حمله پرسپولیس قدرتمندتر از قبل خواهد شد. او زوجی ایده‌آل برای یحیی گل‌محمدی خواهد بود و می‌تواند به این تیم در رسیدن به اهدافش کمک کند.

باید منتظر ماند و دید که علیپور در بازگشت به پرسپولیس چه عملکردی خواهد داشت.

هواداران این تیم امیدوارند که او دوباره به روزهای اوج خود بازگردد و برای سرخ پوشان افتخارآفرینی کند.

4z0551bl

علیپور که قراردادی به مدت دو فصل با پرسپولیس امضاء کرده، در پیامی احساسی خطا به هواداران این تیم نوشته است:

    «پرسپولیس. این نام بزرگ همواره در زندگی من نقش تاثیرگذار مثبت و پررنگی داشته است. دوری موقت از این خانه دوست داشتنی و هوادارانش، باعث نشد تا به آن فکر نکنم. همیشه در ذهنم، این تیم بزرگ و رویایی و هواداران عزیز پرسپولیس جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. حالا دوباره افتخار پوشیدن پیراهن خوش رنگ این تیم بزرگ نصیبم شده است. به خودم می بالم که بار دیگر می‌توانم کنار شما هواداران عزیز برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنم. پرسپولیس در تمام سال‌های حیاتش ، بازیکنان بزرگی را به خود دیده که آمده و رفته‌اند و من هیچگاه خود را با آن اسطوره‌ها قیاس نمی‌کنم. با وجود همه آن آمد و رفت‌ها، نام این باشگاه هر روز پررنگ‌تر از دیروز بر سر در فوتبال مان حک شده است. برای یک آغاز تازه، نیازمند حمایت و همراهی شما عزیزان، مانند همیشه هستم و هستیم. بر خود واجب می‌دانم از همه عزیزانی که کمک کردند تا دوباره به پرسپولیس و پیراهنش برسم تشکر کرده و امیدوارم بتوانم همانی باشم که پرسپولیس می‌خواهد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/em65ny

آخرین اخبار