تاریخ انتشار: 1402/09/10 07:44
استارت برای چهارمین کلین شیت آسیایی
کد خبر: 1262507

شیرین کاری بیرانوند مقابل ننکا

علیرضا بیرانوند که موفق شد در بازی النصر کلین شیت کند حال کارش را برای بازی با الدحیل آغاز کرده و می‌خواهد یکی از مهمترین کلین شیت‌های فصلش را مقابل چشمان تماشاگران خودی ثبت کند.
شیرین کاری بیرانوند مقابل ننکا

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا بیرانوند که عادت دارد در تمرین پرسپولیس کارهای جالب توجه انجام دهد و همواره دنبال جلب نگاه‌هایی است که که به او دوخته می‌شود امروز و در اولین تمرین تیمش برای بازی با الدحیل جلوی چشم ننکا و گلرهای جوان پرسپولیس باز هم حرکات جالبی انجام می‌داد و با سبک خاص دفع توپ خود شیرین‌کاری‌هایش با توپ را ادامه داد.

بیرانوند که در 5 بازی قبلی لیگ قهرمانان آسیا سه بار موفق به کلین شیت شده و در گل‌هایی که خورده هم کمترین تقصیر را داشته برای ثبت یکی از مهمترین کلین شیت‌های فصول اخیرش در پرسپولیس تلاش می‌کند.

مطمئنا اگر بیرو بتواند در بازی سه شنبه مقابل الدحیل دروازه اش را بسته نگه دارد پرسپولیس بالاخره گل برتری را مقابل این حریف پرستاره به ثمر خواهد رساند. بیرو در بازی رفت مقابل اولونگا و معز علی دو مهاجم شاخص حریف  کم نیاورد و با اینکه خیلی کم دروازه‌اش تهدید شد اما روز خوبی را پشت سر گذاشت و عملکردی مطمئن داشت.

بیرانوند که مقابل النصر و ستاره‌های بزرگش از جمله کریستیانو رونالدو موفق به ثبت یک کلین شیت مهم شد حالا برای ثبت چهارمین کلین شیتش در مرحله گروهی خیز برداشته و اگر موفق به این کار شود هم در بین برترین گلرهای لیگ قهرمانان صعود خواهد کرد هم به صعود تیمش از مرحله گروهی کمک می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/djqw5d

آخرین اخبار