تاریخ انتشار: 1403/04/26 21:56
استقلال صفحه ستاره جدا شده را آنفالو کرد!
کد خبر: 1280031

اولین ترکش جدایی از استقلال / واکنش سایت باشگاه به جدایی ستاره+عکس

پس از انتشار پست خداحافظی صالح حردانی از هواداران، پیج رسمی باشگاه استقلال، اکانت این بازیکن را آنفالو کرد.
اولین ترکش جدایی از استقلال / واکنش سایت باشگاه به جدایی ستاره+عکس

به گزارش فرتاک ورزشی

جدایی صالح حردانی با انتشار پست این بازیکن در صفحه شخصی‌اش قطعی شد. موضوعی که در روزهای آغازین بازار نقل و انتقالات به گوش می‌رسید و این بازیکن که با سپاهان به توافق رسیده، به زودی قراردادش را با اصفهانی‌ها به امضا خواهد رساند.

پس از اینکه سه‌شنبه شب خبر توافق حردانی با سپاهان رسانه‌ای شد و این بازیکن با انتشار پستی، جدایی‌اش از استقلال را اعلام کرد، صفحه رسمی باشگاه در اینستاگرام واکنش سریعی به این موضوع داشت و صالح را از لیست دنبال شونده‌های خود پاک کرد.

2

آنفالو شدن حردانی توسط پیج رسمی باشگاه استقلال، نشان دهنده قطعی شدن حضور این بازیکن در سپاهان است. انتقالی که پس از جذب رامین رضاییان، قطعی شد و حالا صالح باید در اصفهان به ماجراجویی‌هایش ادامه بدهد.

البته تا لحظه نگارش این خبر، خود حردانی همچنان صفحه رسمی باشگاه استقلال را دنبال می‌کند و اصطلاحا پیج تیم سابقش را آنفالو نکرده است.

1

پیش از این، حردانی با انتشار یک استوری، مدعی شد که تنها درخواستش برای تمدید قرارداد، دریافت مطالباتش است که این ادعا نیز با واکنش سریع باشگاه همراه شد و استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشکلی برای پرداخت طلب حردانی و تمدید قرارداد او ندارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj5o7m

آخرین اخبار