تاریخ انتشار: 1403/04/11 19:56
کد خبر: 1279129

ستاره فرانسه: انتظار نداشتم بلژیک دفاعی بازی کند

ژول کنده می‌گوید از سبک بازی بلژیک در دیدار با فرانسه شگفت‌زده شده‌ است.
ستاره فرانسه: انتظار نداشتم بلژیک دفاعی بازی کند

ژول کنده، مدافع تیم ملی فرانسه، پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دیدار مقابل بلژیک، درباره بازی و عملکرد تیمش صحبت کرد. فرانسه در شب عملکرد عالی این مدافع توانست با گل به خودی یان فرتونگن، با نتیجه ۱-۰ بلژیک را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ برسد.

2049561

کنده درباره بازی بلژیک گفت: «از نحوه بازی بلژیک شگفت‌زده شدم. فکر می‌کردم آنها بیشتر هجومی بازی کنند، به خصوص وقتی ترکیب آنها را دیدم. اما ما بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و آنتوان گریزمان داریم که می‌توانند مدافعان حریف را عقب ببرند.»

کنده سپس از عملکرد فرانسه در این مسابقه به عنوان بهترین نمایش تیم در رقابت‌های اخیر  یاد کرد. او گفت: «برای من، این بهترین عملکرد ما در این بازی‌ها بود. ما فرصت‌های زیادی خلق کردیم، بازی کاملی ارائه دادیم و گل در پایان بازی ما را به هدفی که داشتیم رساند.

کنده همچنین درباره فرم کنونی خود پس از بازگشت از مصدومیت صحبت کرد. او گفت: «شاید وقتی از مصدومیت برگشتم، در بهترین فرم خود نبودم. اما سرم را پایین انداختم، به نقاط ضعفم نگاه کردم و حالا از نظر بدنی احساس خوبی دارم. می‌دانم که هم‌تیمی‌ها و مربیانم به من اعتماد دارند و این بهترین دوره دوران حرفه‌ای من است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adqrky

آخرین اخبار