تاریخ انتشار: 1403/03/08 05:58
کد خبر: 1276176

سومین قضاوت موعود برای پرسپولیس در کمتر از دو ماه

موعود بنیادی‌فر در حالی دیدار حساس شمس آذر و پرسپولیس را در قزوین قضاوت خواهد کرد که به تازگی برای این تیم سوت زده بود.
سومین قضاوت موعود برای پرسپولیس در کمتر از دو ماه

به گزارش فرتاک ورزشی

بازی حساس پرسپولیس مقابل شمس آذر در قزوین را که با توجه به صدرنشینی سرخ ها و یک امتیاز جلو افتادن از رقیب سنتی آن هم در هفته بیست و نهم ، موعود بنیادی فر سوت خواهد زد. این پنجمین قضاوت بنیادی‌فر برای پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر خواهد بود و عجیب اینکه او در کمتر از دو ماه سومین بار است که برای سرخ ها سوت می‌زند.

بنیادی‌فر در نیم فصل اول دو بازی مهم را برای پرسپولیس سوت زد. یکی دربی که جنجال‌ها و حواشی بسیاری داشت و دیگری دیدار با سپاهان که با وجود باخت سرخ ها در اصفهان هیچ حاشیه و مشکلی  نداشت.

اما جالب اینجاست که موعود قضاوت بازی هفته 22 و 26 پرسپولیس در سیرجان و قائمشهر مقابل گل گهر  و نساجی را برعهده داشت که در سیرجان اوسمار را از بازی اخراج کرد و در قائمشهر به سروش رفیعی کارت قرمز داد که اولی بسیار سختگیرانه و عجیب بود اما دومی منطقی و درست.

قضاوت موعود در سیرجان با توجه به پنالتی ای که روی عالیشاه نگرفت جنجالی شد اما سوت های او در قائمشهر هیچ حرف و حدیثی نداشت و تمام تصمیم‌های او از جمله اخراج سروش توسط کارشناسان تائید شد.

با این وجود بنیادی فر به خاطر فشاری که درباره داوری‌ها ایجاد شده تحت فشار قضاوت خواهد کرد و باید بهترین ورژن خود را در قزوین ارائه کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gqbvw

آخرین اخبار