تاریخ انتشار: 1403/04/19 11:05
کد خبر: 1279575

زلزله در باشگاه مصری بعد از مرگ ناگهانی بازیکن

باشگاه مدرن مصر اعلام کرد که ولید دعبس، رئیس هیئت مدیره این باشگاه، از سمت خود استعفا داده است.
زلزله در باشگاه مصری بعد از مرگ ناگهانی بازیکن

احمد رفعت، ستاره تیم فوتبال مدرن مصر که سابقه حضور در تیم ملی این کشور را نیز در کارنامه خود دارد، چند ماه قبل در جریان بازی با الاتحاد اسکندریه در زمین دچار سکته قلبی شد. او پس از حادثه تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت و در نهایت هم روز شنبه پس از یک دوره طولانی بیماری درگذشت.

پس از درگذشت این بازیکن مصری اخبار مختلفی در خصوص دلیل مرگ او منتشر شد و برخی از رسانه‌ها، فشارهای باشگاه مدرن به او را عامل اصلی درگذشت وی دانستند.

این فشارها باعث شد باشگاه مدرن با انتشار بیانیه‌ای از استعفای رئیس خود خبر بدهد. در این بیانیه آمده است: ولید دعبس با توجه به تحریف شخصیت او و باشگاه، تحریف اظهاراتش و تلاش عمدی برای ایجاد فاصله بین او و خانواده مرحوم احمد رفعت از سمت خود استعفا داد. همچنین مالکان سهام باشگاه تصمیم گرفتند تا سهام خود را به مالکان قبلی واگذار کنند و به آنها اجازه مدیریت و فعالیت در باشگاه را بدهند تا شرایط آرام شود.

باشگاه مدرن همچنین اعلام کرد که از کمیته تشکیل شده توسط وزارت ورزش و جوانان مصر برای تحقیق در مورد حقایق مربوط درگذشت احمد رفعت حمایت خواهد کرد.

ولید دعبس پس از استعفا، خود را قربانی تلاش برای تحریف اظهاراتش از طریق رسانه‌ها توصیف کرد و گفت اظهارات ایجنت رفعت در رسانه ها و صحبت های وی مبنی بر عدم حمایت باشگاه از این بازیکن و خانواده اش باعث این شرایط شده است.

در بخشی از بیانیه باشگاه مدرن آمده است: یک کمپین رسانه‌ای شدید با هدف تخریب باشگاه و رئیس آن آغاز شد و این در حالی است که خود بازیکن در آخرین گفتگوی خود با رسانه‌ها خود از باشگاه تمجید کرده بود. این حواشی برای آسیب رساندن به باشگاه و ایجاد خصومت بین رئیس باشگاه و خانواده بازیکن فقید برنامه ریزی شده است. موضع باشگاه از روز اول مشخص بود و ما هم از تحریف صحبت‌هایمان درباره درخشش و رفتار خوب احمد رفعت متعجب شدیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lpzmn

آخرین اخبار