تاریخ انتشار: 1403/04/21 22:04
کد خبر: 1279703

علیپور تا سه‌شنبه به پرسپولیس جواب می‌دهد

آقای گل سابق پرسپولیس هنوز جواب روشنی به پیشنهاد پرسپولیس نداده است.
علیپور تا سه‌شنبه به پرسپولیس جواب می‌دهد

به گزارش فرتاک ورزشی

بعد از مذاکرات علی علیپور با باشگاه پرسپولیس، این بازیکن در مصاحبه‌ای اعلام کرد غیر از تیم سابق از تیم‌های تراکتور و استقلال پیشنهاد دارد.

در عین حال از صحبت‌های علیپور اینطور به نطر می‌رسید که او توقع داشته اعداد بالاتری به عنوان قرارداد اولیه به او پیشنهاد بدهند که ظاهرا اینگونه نبوده است.

علیپور در فصولی که برای پرسپولیس بازی می‌کرد غیر از فصل آخر قراردادهای بسیار پایینی با این باشگاه می‌بست و حالا انتظار دارد عددی که مقابلش می‌گذارند چشمگیرتر باشد اما ظاهرا مذاکرات اولیه با او نیز خوب پیش نرفته است. البته این مهاجم ارقامی که در رسانه‌ها و فضای مجازی به عنوان خواسته‌اش از پرسپولیس مطرح شده را قویا رد می‌کند اما مشخص است که با پرسپولیس اختلاف رقم دارد.

با این وجود این بازیکن گفته تا سه‌شنبه هفته آینده جواب نهایی را به پرسپولیس خواهد داد.

علی علیپور

از سوی دیگر استقلال نیز به‌شدت دنبال جذب این مهاجم است که بعد از چند فصل بازی در لیگ پرتغال می‌خواهد دوباره در یک تیم مطرح بدرخشد و جلوی چشم باشد تا به تیم ملی دعوت شود.

باشگاه پرسپولیس بعد از حفظ عیسی آل‌کثیر و البته بازگرداندن مهدی عبدی ظاهرا دنبال یک مهاجم نوک دیگر هم می‌گردد و اگر با علیپور به توافق نهایی نرسد شاید دنبال گزینه خارجی برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lpzdw

آخرین اخبار