تاریخ انتشار: 1403/04/09 19:03
کد خبر: 1278999

پرسپولیس و واکنش به شایعه بزرگ درباره گاریدو

باشگاه پرسپولیس برخلاف شایعات شکل گرفته، پیگیر وضعیت دریافت ویزای سرمربی اسپانیایی مدنظر خود است.
پرسپولیس و واکنش به شایعه بزرگ درباره گاریدو

بعد از اسامی مختلفی که برای نیمکت پرسپولیس مطرح شد، در نهایت این باشگاه با خوان کارلوس گاریدو به توافق دست یافت و در فصل بیست و سوم قرار است او به عنوان سرمربی تیم کار را دنبال کند.

با این حال طی روزهای اخیر و در شرایطی که تب و تاب مربوط به انتخاب سرمربی در خصوص این تیم کاهش یافته بود، ناگهان حواشی و شایعات جدیدی درباره گاریدو شکل گرفت.

2047578

گفته می‌شود برخی موانع مانع از حضور این مربی در تهران و همکاری با پرسپولیس خواهد شد و این باشگاه نتوانسته بود مجوز مربوط به شورای برون مرزی که برای نفرات خارجی باید اخذ شود را دریافت کند. با این حال پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که این باشگاه اقدام لازم را در این خصوص صورت گرفته و گاریدو به زودی با دریافت ویزا راهی تهران خواهد شد.

البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد و این است که این سرمربی اسپانیایی در اردوی خارجی تیم حضور یافته و رسما کار را استارت بزند و در ادامه همراه تیم راهی تهران شود.

باید دید بعد از اوسمار ویرا که به شکلی عجیب موفق به کسب عنوان قهرمانی با سرخ‌ها شده بود، اکنون سرمربی جدید چه شرایطی را در جمع سرخ‌ها خواهد داشت و موفق خواهد شد رضایت هواداران این تیم را شکل دهد یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lpxmn

آخرین اخبار