تاریخ انتشار: 1403/03/24 08:38
کد خبر: 1277103

الاتحاد رسماً آینده بنزما را مشخص کرد

مدیرورزشی الاتحاد از ماندن کریم بنزما در این تیم خبر داد.
الاتحاد رسماً آینده بنزما را مشخص کرد

به گزارش فرتاک ورزشی

رامون پلانس، مدیر ورزشی الاتحاد، به شایعات پیرامون آینده ستاره تیم یعنی کریم بنزما پایان داد اما ابهاماتی در مورد سرنوشت سرمربی آرژانتینی، مارسلو گایاردو، باقی گذاشت.

پس از فصلی فاجعه‌بار، الاتحاد در هر شش تورنمنتی که شرکت کرد، ناکام ماند. به همین دلیل، شایعات زیادی درباره بازیکنان و کادر فنی این تیم مطرح شد.

پلانس در مصاحبه‌ای با شبکه اسپانیایی "رلیوو" درباره شایعات پیرامون آینده بنزما گفت : "ما به‌طور مستمر در جلسات و گفتگوهای فردی با هم کار می‌کنیم و این باعث تعاملات مثبت روزانه بین همه بازیکنان می‌شود. همه ما بر روی یک هدف مشترک متمرکز هستیم و آن هم موفقیت تیم است."

2043047

وی افزود : "بنزما بازیکنی استثنایی با تجربه زیاد و بخشی اصلی و تأثیرگذار از تیم ماست. جذب او هدف اصلی برای توسعه فوتبال عربستان بود و او همچنین سفیر این پروژه است. می‌خواهم تأکید کنم که همه در الاتحاد بر روی اهداف باشگاه متمرکز هستند و موضع مثبتی برای دستیابی به این اهداف دارند."

در حالی که گزارش‌های رسانه‌ای ادعا کرده بودند که بنزما به دلیل عملکرد ناموفقش در فصل اول ممکن است از الاتحاد جدا شود، پلانس به این شایعات پایان داد.

در مورد گایاردو و گزارش‌هایی که به احتمال اخراج او اشاره داشتند، پلانس گفت: "آنچه می‌توانم بگویم این است که ما همه جنبه‌های مربوط به تیم را با دقت از همه زوایا بررسی می‌کنیم و تصمیمات بر اساس ملاحظاتی اتخاذ خواهد شد که در نهایت به نفع منافع باشگاه است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lpb6n

آخرین اخبار