تاریخ انتشار: 1402/11/20 12:38
کد خبر: 1267175

بیرانوند به اتهام بزرگ پاسخ داد: در این حد نیستم که سرمربی تعیین کنم!

سنگربان ملی پوش سرخ‌ها در بازگشت از تورنمنت جام ملت‌های آسیا به اتهامی که درباره نقش او در انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس ایجاد شده، پاسخ قاطعانه‌ای داد.
بیرانوند به اتهام بزرگ پاسخ داد: در این حد نیستم که سرمربی تعیین کنم!

به گزارش فرتاک ورزشی

علیرضا بیرانوند در بازگشت به ایران مقابل خبرنگاران قرار گرفت و مثل همیشه با صبر و حوصله به سوالات متعدد آنها پاسخ داد.

بیرانوند در این مصاحبه ۹ دقیقه‌ای به سوالات مختلفی پیرامون ناکامی در جام ملت‌ها پاسخ داد و البته در این بین یک سوال نیز به شرایط پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود این سنگربان به همراه سروش رفیعی در انتخاب اوسمار اثرگذار بوده‌اند، اختصاص داده شد و سنگربان سرخپوشان به آن پاسخ داد.

واکنش بیرانوند به این سوال اینطور مطرح شد: «وقتی در تیم ملی بودم، اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم. مدیرعامل باشگاه انتخابی داشتند و ما هم به عنوان سرباز پرسپولیس موظف به بازی کردن هستیم.»

سنگربان تیم ملی با اعتماد به نفس از صحبت‌هایش اینطور حرف‌‌هایش را ادامه داد: «خودم را در حدی نمی‌بینم که برای ۵۰،۶۰ میلیون هوادار پرسپولیس مربی انتخاب کنم. یا بخواهم وارد باند شوم. اصلا چنین اتفاقی نیست و نخواهد بود. اگر الان اینجا هستم و اگر اتفاقات بزرگی در زندگی ورزشی‌ام رخ داده، دلیلش این بوده که وارد این باندبازی‌ها و حاشیه‌ها نشده‌ام. هیچ کسی را هم نداشته‌ام و خودم بوده‌ام و خدای خودم.»

بیرانوند اضافه کرد: «اصلا هم دنبال چیزی نیستم خدایی ناکرده. اصلا پرسپولیس اینقدر بزرگ است که کسی جرئت تعیین تکلیف برایش ندارد. این باشگاه برای مردم است. این مربی را هم مدیرعامل انتخاب کرد و مطمئن باشید هر کسی جز اوسمار هم می‌آمد ما جانمان را برایش می‌گذاشتیم. آقای اوسمار هم دو سال پرسپولیس بوده و امیدوارم بتوانیم فصل خوبی با او داشته باشیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkngw

آخرین اخبار