تاریخ انتشار: 1403/03/08 05:51
کد خبر: 1276174

استقلالی‌ها آرزو داشتند این زوج را کنار هم ببینند!

حضور همزمان ماشاریپوف و تورس سطح فنی دیدار استقلال و گل‌گهر را بالا خواهد برد.
استقلالی‌ها آرزو داشتند این زوج را کنار هم ببینند!

به گزارش فرتاک ورزشی

حضور جلال‌الدین ماشاریپوف و روبرتو تورس در بازی استقلال و گل‌گهر سطح فنی این مسابقه را به شکل قابل توجهی بالا می‌برد و این دو بازیکن نقش زیادی در سیستم و حرکات هجومی تیم‌های خود خواهند داشت.

هواداران استقلال در پنجره‌های نقل و انتقالاتی مختلف شایعات پیوستن تورس به این تیم را با علاقه زیادی دنبال می‌کردند و آرزوی این را داشتند که دوست سابق نکونام پیراهن آبی‌ها را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند اما این اتفاق نیفتاد، با درخشش جلال‌الدین ماشاریپوف تصور این زوج در خط هافبک استقلال جذاب و رویایی برای استقلالی‌ها به نظر می‌رسید اما حضور هر کدام از این بازیکنان در تیم‌های خودشان سطح فنی مسابقه را بالا خواهد برد.

ماشاریپوف آماده و سرحال است و در روزهایی که استقلال خلق موقعیت موفق نمی‌کند او نشاط همیشگی را ندارد، به عنوان مثال در بازی با نساجی ماشاریپوف آمادگی بازی با ذوب آهن و فولاد خوزستان را نداشت و آبی‌ها موقعیت‌های کمتری روی دروازه حریف خلق کردند و در نتیجه گلزنی هم نکردند.

5q2jkdyo

    ماشاریپوف که بارها در فضای مجازی از علاقه‌اش به جو باشگاه استقلال صحبت کرده به نظر می‌رسد که در حضور هواداران استقلال با انرژی بیشتری به میدان می‌رود و عملکرد فوق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارد و بازی با گل‌گهر هم این اتفاق تکرار خواهد شد و هواداران این تیم منتظر درخشش ستاره ازبک خود خواهند بود.

ماشاریپوف در بازی با ذوب آهن گل زیبایی وارد دروازه این تیم کرد و در این مسابقه هم به دنبال این خواهد بود که نقش تاثیرگذار خود در ترکیب آبی‌ها را بار دیگر نشان دهد و مهره‌ای کلیدی در این مسابقه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77o9pe

آخرین اخبار