تاریخ انتشار: 1403/04/29 12:37
کد خبر: 1280201

علیپور: شاهزاده پارسی بازگشت! رؤیای گلزنی 100 گانه در سر، جام قهرمانی در دست

ستاره ایرانی در آستانه فتح قله‌های جدید با پیراهن سرخ‌پوشان پایتخت
علیپور: شاهزاده پارسی بازگشت! رؤیای گلزنی 100 گانه در سر، جام قهرمانی در دست

علی علیپور، مهاجم محبوب و زهردار ایرانی، با بازگشت به پرسپولیس، بار دیگر قلب هواداران این تیم را تسخیر کرد. او که پیش از این با 55 گل عنوان بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را از آن خود کرده بود، حالا با انگیزه‌ای دوچندان به دنبال فتح قله‌های جدید است.

علیپور در مجموع رقابت‌ها با پیراهن پرسپولیس 71 گل به ثمر رسانده و در رده چهارم گلزنان برتر تاریخ این باشگاه قرار دارد. او حالا با بازگشت به جمع سرخ‌پوشان، مصمم است که در رده دوم این جدول جای گرفته و به یکی از دو گلزن برتر تاریخ پرسپولیس تبدیل شود.

اما هدف نهایی علیپور فراتر از این است. او که با وجود آقای گلی لیگ برتر، طعم قهرمانی با پرسپولیس را نچشیده، انگیزه زیادی برای کسب افتخار در کنار هم‌تیمی‌هایش دارد.

علیپور در صورت رسیدن به تعداد گل‌های 100، می‌تواند به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس نام خود را در تاریخ این باشگاه جاودانه کند.

البته که عبور از رکورد 154 گله فرشاد پیوس، اسطوره بی‌بدیل پرسپولیس، کار بسیار دشواری خواهد بود، اما علیپور با انگیزه و عزم راسخ، هیچ چیز را غیرممکن نمی‌داند.

بازگشت علیپور به پرسپولیس بدون شک خبر خوشی برای هواداران این تیم بود. آنها امیدوارند که با بازگشت این مهاجم زهردار، تیم محبوبشان بتواند به روزهای اوج خود بازگشته و بار دیگر طعم قهرمانی را بچشد.

علیپور نیز با انگیزه و روحیه‌ای بالا به دنبال اثبات خود و ثبت رکوردی جدید در تاریخ پرسپولیس است. بدون شک، درخشش او در این فصل می‌تواند نویدبخش روزهای درخشان‌تری برای پرسپولیس و هواداران پرشور این تیم باشد.

اما چیزی که مسلم است، این است که بازگشت علیپور به پرسپولیس، شور و هیجان را به فوتبال ایران بازگردانده  است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nvz7

آخرین اخبار